Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pratima Satpathy

Abstract Romance

3  

Pratima Satpathy

Abstract Romance

ତୁମରି ସ୍ମୃତିରେ

ତୁମରି ସ୍ମୃତିରେ

1 min
129



ତୁମପାଇଁ ମୁଁ ଯେ କଅଣ ଲେଖିବି

    କିଛି ଜାଣି ପାରୁନାହିଁ

ମନ ଆକାଶରେ ଦୁଃଖର କାଳିମା

   ବାଦଲ ଯାଇଛି ଛାଇ ।


କିଏ ପୋଛିଦେବ ଆଖିର ଲୁହକୁ

   ଓଠରେ ଭରିବ ହସ

ସକାଳ ହୋଇଲେ ଚାହା ଦିଅ ବୋଲି

   ଡ଼ାକିବ ଆସି ମୋ ପାଶ ।


ମନକଥା ବୁଝି ଦରକାର ଯାହା

   ନ କହୁ ଣୁ ଆଣିଦେବ

ଦେହ ଖରାପରେ ପାଶରେ ବସି କି

   ମୋ ମୁଣ୍ଡ କୁ ଆଉଁସି ବ ।


ସାଙ୍ଗ ସାଥି, ଚିହ୍ନା ଜଣା ଲୋକଟିଏ

   ଘରକୁ ଆସିବେ ଯେବେ

ଆଦର ଯତ୍ନରେ ଅତିଥି ସତ୍କାର

   ଆଉ କେହି ନ ପାଇବେ ।


ସମସ୍ତଙ୍କ ମନ କଥା ବୁଝୁଥିଲ

   ଯାହାର ଯେମିତି ଇଚ୍ଛା

କିଣି ଆଣି ଦେଉଥିଲ ସାଙ୍ଗେ ସାଙ୍ଗେ

   ଥାଉ ନ ଥାଉ ପଇସା ।


ପର ଉପକାର କରୁଥିଲ ନିଜ

   ଜୀବନକୁ ଦେଇ ବାଜି

ଏତେ ଭଲ ପାଉଥିଲ ସମସ୍ତଙ୍କୁ

   କେଉଁଆଡେ ଗଲ ହଜି ।


ଭାବିଦେଲେ ତୁମ କଥା ନୟନରୁ

   ନୀର ଧାର ବହୁଅଛି

ଲେଖିଲା ବେଳକୁ ହାତରୁ ମୋହର

    କଲମ ଖସି ପଡୁଛି ।


ନିର୍ଭୀକ, ସାହସୀ, ଅନ୍ୟାୟ ବିରୋଧୀ

     ନ ଥିଲା କାହାକୁ ଭୟ

ତୁଣ୍ଡରୁ ବାହାରୁଥିଲା ସବୁବେଳେ

    ଧର୍ମର ହେବ ଜୟ ।


ତୁମ ପରି ଏକ ବିରଳ ବ୍ୟକ୍ତିତ୍ୱ

     ନେତ୍ର ମୋର ଦେଖିନାହିଁ

ସଂସାର ସାଗରୁ ଜୀବଯାଉ ମୋର 

   ତୁମରି ସୁଗୁଣ ଗାଇ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract