Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pramila Mohanty

Abstract

4  

Pramila Mohanty

Abstract

ଏମିତି ହୁଅନ୍ତା କି

ଏମିତି ହୁଅନ୍ତା କି

1 min
176



ଏମିତି ହୁଅନ୍ତା କି ?

ଏ ବିଶ୍ବ ଅମୃତମୟ

ହୋଇ ଉଠନ୍ତା 

କଳ କଳ ନାଦରେ

ମନ୍ଦାକିନିର ପବିତ୍ର

ଝର ବୋହିଯାନ୍ତା

କୃଷ୍ଣଚୂଡାର ରଙ୍ଗରେ

ସୁଖ ଶାନ୍ତି ର ପାଖୁଡା

ଝଡି ପଡନ୍ତା

ମଙ୍ଗଳମୟ ଶଙ୍ଖ ଧ୍ବନୀ

ବାଜି ଉଠାନ୍ତା ତରଙ୍ଗାୟିତ

ଧ୍ବନି ରେ ଚତୁର୍ଦ୍ଦିଗ

ଗୁଞରୀ ଉଠନ୍ତା

ମଧୁମୟ ସମାବେଶ

ହୃଦୟ ମନ୍ଦିରେ ଦେବତୁଲ୍ଯ

ପବିତ୍ରତା ଭରି ଉଠନ୍ତା

ଉଲ୍ଲାସ ମନେ ସ୍ମୃତି ର ପଲକ

ମିଠା ମିଠା କଥା କହି ଉଠନ୍ତା

ଉନ୍ମାଦନାର ଶିହିରଣରେ

ବଞିବାର ସୂତ୍ର ଧରା ଦିଅନ୍ତା ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract