ଇଶ୍ଵରଙ୍କୁ ଚିଠି
ଇଶ୍ଵରଙ୍କୁ ଚିଠି
ଆହେ ପରମେଶ୍ବର
ତୁମେ ପରା ପରଂବ୍ରହ୍ମ
ଚତୁପାର୍ଶେ ବିରାଜିତ
ମୁଁ ଅକିଞନ ଜାଣି ପାରେ
ନାହିଁ କେଉଁ ଠିକଣାରେ
ଲେଖିବି ତୁମକୁ ଚିଠି
ଡାକବାଲା ସାଜି ଆଜି
ତାଡନାର ସ୍ବର ଦେଉଛି
ବାଣ୍ଟି
ଦରଦି ହୃଦୟ ର ଅନ୍ତରାଳେ
ଅଶ୍ରୁବୁନ୍ଦା କୁ ମୁଁ ରଖିଛି ସାଇତି
ଉଣାକର ନାହିଁ ପ୍ରଭୁ କୁରୁଣା
ତୁମରି
ରଖ ସଦା କୃପା ଦୃଷ୍ଟି
ତୁମ ଦୟା ପ୍ରେମ ଭରା
ଅଗାଧ ସମୁଦ୍ର ରୁ ଦିଅ
କାଣିଚାଏ ଆଜି
ପାରି କରିନେବି ମୋ ଜଞାଳ
ତରିକୁ ତୁମ ଭକ୍ତି ରସକୁ
ଆହୁଲା କରି
ପଢିନିଅ ଥରେ ଚିଠି ଟିକୁ ଖୋଲି
ବୁଝି ଯାଅ ଆଜି ଚିଠିର ସାରାଶଂ
ଲେଖି ଛାଡିଚି ମୁହି ଲୁହକୁ ।