ଜୀବନ ରଙ୍ଗମଞ୍ଚରେ ମିଛ ମଣିଷ
ଜୀବନ ରଙ୍ଗମଞ୍ଚରେ ମିଛ ମଣିଷ
ଦୁଇ ନିଆଁରୁ ଦୁନିଆ
ତାରି ଭିତରେ ଅଢେଇ
ଦିନିଆ ଜୀବନକୁ ସମ୍ଵଳ
କରି ଚାଲିଛି ମଣିଷ
ରାଗ ଋଷା ଅଭିମାନକୁ
ପୁଞ୍ଜି କରି
ମଣିଷ ମାତ୍ରକେ ଭୂଲ୍
ମିଛ ସତ ଦୁଇ ଦୁଆରେ
ଘଟଣା ଚକ୍ରରେ ଦେଇଛି
ପାଦ ଥାପି
ଆଗେଇ ଚାଲିଛି ଜୀବନ
ରଙ୍ଗ ମଞ୍ଚରେ ନିଜକୁ
ପିତୁଳା ସମ ଦେଇଚି
ସଜେଇ
ସଂସାର ସାଗରରେ ଚାଲିଛି
ଆଗେଇ ଦମ୍ଭ ଆଉ ସାହସ
ଆହୁଲା ଧରି
କେତେବେଳେ ଯେ ପଥ
ହୁଡଇ ଜାଣିନ ପାରଇ
ମିଛ ଦୁନିଆରେ ସତର
କଣ୍ଢେଇ ପରି ଚାହିଁ ରହିଛି
ଆଖି ମିଟିକା ମାରି
କେଉଁ ରଙ୍ଗ କେତେବେଳେ
ଲାଗିଯିବ ତାରି ଦେହେ
ତାହା ସେ ଜାଣି ନଥାଇ
କେତେ ବେଳେ ଉନ୍ମାଦନା
କେତେ ବେଳେ ପ୍ରତାରଣା
ଜୀବନ ଦର୍ପଣରେ ଝଲସି
ଉଠଇ
ଚାଲିଛି ସୀମା ହିନ ପଥ
ନିଜର ଟଳମଳ ପାହୁଣ୍ଡ
ଦେଉଛି ପକାଇ ।