Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sukadev Mahanta

Inspirational

3  

Sukadev Mahanta

Inspirational

ଜୀବନ ଗଣିତ

ଜୀବନ ଗଣିତ

1 min
374


ଜୀବନଟା ଏକ           ସଫା କଳାପଟା

             କେତେ ଅଙ୍କ କଷା ହୁଏ

କେତେ ଯେ ମିଶାଣ         କେତେ ଯେ ଫେଡାଣ

                 ତାହା ପରେ କଷା ହୁଏ ||


ସୁଖର ମିଶାଣ               ଦୁଃଖର ଫେଡାଣ

                 ଅହରହ ଚାଲିଥାଏ

କେତେବେଳେ ଏଠି           ସୁଖର କବିତା

                ବ୍ୟାକରଣ ଲେଖାଯାଏ ||


ଦୁଃଖର ନାଟକ             ଲେଖିବା କାଳରେ

             ସୁଖ ସାଥେ ସନ୍ଧି ହୁଏ

ସୁଖ ବ୍ୟାକରଣ                ଲେଖିବା ବେଳକୁ

                କାରକ ବିଭକ୍ତି ନିଏ ||


 ଉପନ୍ୟାସ ଲେଖା                ଦୁଃଖ ସୁଖ ମିଶା

                   ବିଗ୍ରହ ବାକ୍ୟ ସମାସ

ଇତିହାସ ଠାରୁ                      ଭୂଗୋଳର ଲେଖା

        ହୋଇଯାଏ ଇତିହାସ ||


ଦୁଃଖ ଇତିହାସ       ଲେଖିଲା ବେଳକୁ

         ସୁଖର ହରଣ ହୁଏ

ସୁଖ ମାନଚିତ୍ର         ଆଙ୍କିଲା ବେଳକୁ

             ସୁଖର ଗୁଣନ ହୁଏ ||


ସୁଖର କାହାଣୀ           ଲେଖିଲା ବେଳକୁ 

             ଦୁଃଖର ଜ୍ୟାମିତି ଆସେ

ଦୁଃଖର ଅଙ୍କନ               କରିବା ବେଳକୁ

             କେତେ ବକ୍ର ରେଖା ମିଶେ ||


ଦୁଃଖର ଘାତାଙ୍କ              ନିର୍ଣ୍ଣୟ କରନ୍ତେ

                 ସୁଖ ଲଗାରିଦମ୍ ହୁଏ

ସୁଖର ଦ୍ୱିପଦ                 ପରିପ୍ରକାଶରେ

               ସୁଖ ଦୁଃଖ ପଦ ରହେ ||


ସୁଖ ଦୁଃଖ ମିଶା            ଜୀବନ ନାଟକେ

              ଅନେକ ସମସ୍ୟା ଥାଏ

ପ୍ରତି ସମସ୍ୟାର            ସମାଧାନ ଲାଗି

            ଗାଣିତିକ ସୂତ୍ର ଥାଏ ||


କଳାପଟା ଦେହେ             ଜୀବନର ଚିତ୍ର

                 ଆଙ୍କିବାର ସମୟରେ

କେତେ ବକ୍ର ରେଖା          ଏକତ୍ର ହୁଅନ୍ତି

                 ଜୀବନର ଝରଣାରେ||


ଜୀବନର ପାଠ              ଜଟିଳ ହେଲେ ବି

                 ଜୀବନ କଳାପଟାରେ

ସବୁର ରହିଛି                    ସମାଧାନ ଏକ

                 ନୂଆ ଗଣିତ ସୂତ୍ରରେ ||


ଦୁଃଖ ପାହାଡରୁ                   ସୁଖ ନିର୍ଝରିଣୀ

                 କୁଳୁ କୁଳୁ ବହୁଥାଏ


ବେଶି ଖରା ହେଲେ                ଶୁଖିଯାଏ ସିନା

                  ଆଷାଢରେ ପୁଣି ବହେ ||


ଜୀବନ ଗଣିତ                      ଜଟିଳ ହେଲେ ବି

                   ସମାଧାନ ସୂତ୍ର ଥାଏ 

ନକଷିଲେ ଶୂନ               କଷି ଦେଲେ ଶହେ

              ସେ ଗଣିତ ପାଠ କହେ ||



Rate this content
Log in