Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jayashree Maharana

Romance

3  

Jayashree Maharana

Romance

ତୁମେ

ତୁମେ

1 min
11.3K


ତୁମେ 


ହୃଦ ଆକାଶର ପୁନେଇଁ ଜହ୍ନ ଗୋ

ଢାଳିଦିଅ ପ୍ରୀତି ଜ୍ୟୋତ୍ସ୍ନା

ତୁମ ପରଶରେ ଜୀବନ ମରୁରେ

ଦୂର ହେଉ ମୋର ତୃଷ୍ଣା ।


ତୁମେ


ମନ ଉପବନ ସୁବାସିତ ପୁଷ୍ପ

ଢାଳିଦିଅ ମଧୁ ବାସ

ତୁମ ମହକରେ ଚଲାବାଟେ ମୋର

ଖେଳିଯାଉ ଓଠେ ହସ ।


ତୁମେ 


ପ୍ରାଣ ସ୍ପନ୍ଦନର ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁ ଶୋଭା

ଢାଳିଦିଅ ପ୍ରୀତି ରଙ୍ଗ

ତୁମ ଦର୍ଶନରେ ତନୁ ମନେ ଉଭା

ଲିଭିଯାଉ ସବୁ ଦାଗ ।


ତୁମେ 


ଭାବନା ଗଳ୍ପର ମାନସୀ ନାୟିକା

ଢାଳିଦିଅ ମନେ ଭାବ

ଜୀବନ ପୃଷ୍ଠାରେ ଆଙ୍କିବି ଶବ୍ଦରେ

ଦୂର କରି ସବୁ କ୍ଷୋଭ ।


ତୁମେ 


ପ୍ରେମ ଗୀତିକାର ସୁରିଲା ଝଙ୍କାର

ଢାଳିଦିଅ ପ୍ରୀତି ରସ

ଜୀବନ ବୀଣାରେ ଯୌବନ ଧ୍ୱନିରେ

ମେଣ୍ଟିଯାଉ ଅବଶୋଷ ।



ତୁମେ 


ପ୍ରଶସ୍ତ ବୁକୁର ଋତୁଜା ମୌସୁମୀ

ଢାଳିଦିଅ ସମୀରଣ

ସାରା ଶରୀରରେ ନିଦାଘର ତାତି

ହୋଇଯାଉ ତିଳେ କ୍ଷୁର୍ଣ୍ଣ ।



ତୁମେ

ସ୍ୱପ୍ନ ରାଇଜର ସରଗ ପରୀଟେ

ଢାଳିଦିଅ ମୁଠେ ପ୍ରୀତି

ତୁମ ସାଥେ ମିଶି ନିର୍ଜନ ନିଶିରେ

ତୋଳୁଥିବି ଘର ନିତି ।




Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance