ତୁମ ବିନା
ତୁମ ବିନା
ଚୋରା ଚଇତାଳି ଚିତ୍ତ ଚୋରିକଲା
ଚିତ୍ତେ ନରହିଲା କାବୁ
ତୁମରି ଛୁଆଁରେ ସବୁ ମୁଁ ହାରିଲି
କିଯାଦୁ କରିଲ ପରଦେଶୀ ବନ୍ଧୁ !
ଭିଜା ଏଇ ମନ
ଭିଜା ମୋର ତନୂ
ଭିଜା ମୋ ମଥା ଓଢଣୀ
ପ୍ରେମ ଦରିୟାରେ ଡୁବିଯାଉଛି ମୁଁ
ଉଦ୍ଧାରହେ ପ୍ରିୟ ବନ୍ଧୁ ।
ତୁମେ ମୋର ମନ
ତୁମେ ମୋର ଧନ
ତୁମେହିଁ ମୋର ଜୀବନ
ତୁମବିନା ସବୁ ଫିକା ଫିକା ଲାଗେ
ବସନ୍ତର ଏଇ ଜହ୍ନ ।