Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kalpana Kumari Pradhan

Romance Tragedy Fantasy

4  

Kalpana Kumari Pradhan

Romance Tragedy Fantasy

ତୁମେ...

ତୁମେ...

1 min
21


ତୁମ ଓଠ ସିନା କହୁଥିଲା ମିଛ

ସ୍ପନ୍ଦନ ରେ ଥିଲି ରହି

ଆଖି ଚାହିଁଥିଲା କହିବନି କିଛି

ଲୁହ କି ପାରିଲ ରହି ।


ସ୍ବପ୍ନ ର ସାଗର ତୀରେ ଦିନେ

 ପାସେ ଆସିଥିଲ ଯେବେ ମୋର

 ଲାଜର ଗହଣା ପିନ୍ଧି ଦିଶୁଥିଲ

ତୁମେ ସତେ କେଡେ ସୁନ୍ଦର ।


ପଦ୍ମ ପାଖୁଡା ପରି ଓଠ ଧାରେ

ଝରି ପଡୁଥିଲା ସୁଧା ପ୍ରେମର

ପାନ କରି ସୁଧା ଆପ୍ୟାୟିତ ମନ

ନାଚୁଥିଲା ହୋଇ ସେ ବିଭୋର ।


ସ୍ୱପ୍ନ ଭାଜିଲା ନୟନ ଭିଜିଲା ମୋର

ଦିବା ସ୍ବପ୍ନ ଥିଲା ମୋହର

ଶୁଭିଲାନି ଆଉ ମଧୁଝରା କଥା ତାର

ଶୂନ୍ୟ ପଡିଗଲା ମନ ଘର ।


ଯେଉଁ ଠିକଣା ମୁଁ ଖୋଜୁଥିଲି ଦିନେ

ଲେଖା ହେଲା ନା କାହାର

କେଉଁ କରମ ରୁ ହରାଇ ବସିଲି

ବ୍ୟର୍ଥତା ରେ ପୁରିଗଲା ଅନ୍ତର ।


ଠିକଣା ହଜେଇ ମନ କରୁଥିଲା ପ୍ରଶ୍ନ

ପାରିବୁ କି ଆଉ ଥରେ

ମନର ଠିକଣା ଥରେ ହଜିଗଲେ

ମିଳେନା ସେ ଏତେ ସହଜରେ ।


ଠିକଣା ପାଇବା ନୁହେଁ ମୋର ଅକ୍ତିଆରେ

ମନ ଗାଉଛି ପୀରତି ସୁରେ

ହାନି ଲାଭ ର ହିସାବ ରଖେନି କେବେ

 ହଜିଯାଏ ମନ ତା ଇଚ୍ଛାରେ ।


ତଥାପି ସପନ ପଡିନି ମଉଳି କେବେ

ନିତ୍ୟ ନୂତନ ଛନ୍ଦ ତୋଳେ

ସ୍ମୃତି ପଟେ ଯିଏ ଚୀର ଉଜ୍ଜୀବିତ

ହୃଦୟ ଯାହାକୁ ସଦା ଭାଳେ ।


ହୃଦୟର ସେଇ ନିଭୃତ କୋଣରୁ

ଝରୁଥାଏ ସଦା ପ୍ରୀତି ଝର

ବାସ୍ତବ ରେ ନ ଲଭିଲେ ପରସ

ହୋଇଥାଏ ଅଂଶ ମୋ ଭାବନାର ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance