Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hrushikesh Satpathy

Inspirational

3  

Hrushikesh Satpathy

Inspirational

ତଥାପି ମୁଁ ଗୃହବନ୍ଦୀ

ତଥାପି ମୁଁ ଗୃହବନ୍ଦୀ

1 min
403


ଅପରାଧ କେବେ କରି ତ ଶିଖିନି

ତଥାପି ମୁଁ ଅପରାଧୀ !

ବିଜ୍ଞ ଲୋକଙ୍କର ଅଜ୍ଞ ଇଲାକାରେ

ସତେ କି ମୁଁ ଗୃହବନ୍ଦୀ !!


ଅପରାଧ ସଂଜ୍ଞା ବଦଳିଯାଇଛି

ତା' ଅଙ୍ଗେ ପ୍ରଲେପ ଲଦି !

ନିରପରାଧର ଦଣ୍ଡ ଅନିବାର୍ଯ୍ୟ

ଘୂରିବୁଲେ ଅପରାଧୀ !!


ବୈରାଗୀ ବି ଆଜି ଉପଭୋଗ କରେ

କାମ ମୋହ ଲୋଭ କ୍ରୋଧ !

କହିଲ ତ ଦେଖି  ଆଶ୍ରମ ନାମରେ

ଚାଲୁନି କି ଅପରାଧ ??


ପରିବାର ବକ୍ଷେ ଖୋଜିଲେ ମିଳୁନି

ପବିତ୍ରତା ଆତ୍ମୀୟତା !

ଛଳନା ସହିତ ସ୍ୱାର୍ଥସାଧନରେ

ହଜିଛି ମାନବିକତା !!


ବଉଦକୁ କେବେ କରେ ମୁଁ ଭରସା

କେବେ କରେ ବରଷାକୁ !

ଭରସାରେ ମୋର ବଜ୍ରପାତ ହୁଏ

ଦୋଷ ଦେବି ବା କାହାକୁ ??


ଅଭିଜ୍ଞତାହୀନ ଅନ୍ଧଦର୍ପଣରେ

ଅବିବେକୀ ଖୋଜେ ଜ୍ଞାନ !

ଅନ୍ଧଦର୍ପଣ କି ଜ୍ଞାନାଲୋକ ଦେବ

ନୁହେଁ ସେ ବିଜ୍ଞ ବିଜ୍ଞାନ !!


ବିଜ୍ଞାନ ଯୁଗର ମହାଜ୍ଞାନୀ ଲୋକେ

ପରମ୍ପରା ଦୂରେ ରହି !

ଅପାରମ୍ପରିକ କର୍ମ କରିଥାନ୍ତି

ନିଷ୍ଠୁର ମାୟାବୀ ହୋଇ !


ପଥର ପଛରେ ଦଉଡି ଦଉଡି

ଖୋଜି ଚାଲନ୍ତି ଦେବତା !

ବୁଝି ପାରନ୍ତିନି  ନର ରୂପରେ ତ

ନାରାୟଣ  ସ୍ୱୟଂ ପିତା !!


ସମ୍ବେଦନଶୀଳ ମଣିଷ ଏଇଠି

ପାଏ ଅଶ୍ଳୀଳ ଆକ୍ରୋଶ !

ପିତା ମାତା ଅବା ପ୍ରିୟ ଗୁରୁଜନ

ହୁଅନ୍ତି ନିୟତି ବଶ !!


କିଏ ଦୋଷୀ ଆଉ କେ ଅବା ନିର୍ଦ୍ଦୋଷ

ହିସାବ ଖାତା ହିଁ ଲୁପ୍ତ !

ଅପରାଧୀ ଯିଏ ସ୍ୱଚ୍ଛ ଆଲୋକରେ

ବୁଲୁଥାଏ ହୋଇ ମୁକ୍ତ !!



Rate this content
Log in