Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Chaturbhuja Sahoo

Romance

3  

Chaturbhuja Sahoo

Romance

ତମକୁ ଖୋଜୁଛି - ଦେହ

ତମକୁ ଖୋଜୁଛି - ଦେହ

1 min
159


ତୋ'ଓଠ ପିଆଲା ପିଆଇ ଦେ ପ୍ରିୟା

ତୃଷାର୍ତ୍ତ ମୁଁ ତନୁ ମନେ,

ସେ ପିଆଲା ଢୋକ ଅମୃତ ପରଶେ

ବଞ୍ଚିଯିବି ଆଉ କ୍ଷଣେ ।


ସବୁଠୁ ନିଆରା ସେ ପିଆଲା ଢୋକ 

ନିଶା ଠୁ ବଳି ସେ ନିଶା,

କହିପାରୁ ନାହିଁ ମୁଁ କେଡେ ପାଗଳ 

ତଥାପି ରଖିଛି ଆଶା ।


କୋଳରେ ବସାଇ ସବୁ ଭୁଲିଯାଇ 

ଚୁମ୍ମୁ ଥିବି ତୋର ଓଠ ,

ଫୁଙ୍ଗୁଳା ତମ ଦେହରେ ସଜନୀ 

ପଢାଇବି ପ୍ରେମ ପାଠ ।


ଛୁଆଁ ଠୁ ଆରମ୍ଭି ନିଆଁ ଠି ମିଶିବା

ହାତେ ହାତ ଛନ୍ଦି ଦେଇ,

ନାକୁ ନାକ ଗାଲ କାନ କାମୁଡାରେ

ଓଠ ରସ ଚୋଷି ନେବା ।


ଯୁଗଳବନ୍ଦୀରେ ଫୁଙ୍ଗୁଳା ଦୁଇ ଦେହେ 

କମ୍ପୁଥିବ ପ୍ରେମ ଶିହରଣ ,

ପାଗଳ ଭ୍ରମର ପରଖୁ ଥିବି ମୁହିଁ 

ପାଇ ଧନ ତମ ଆକର୍ଷଣ ।


ଦେହ ପରେ ତୁମ ଆଙ୍କି ଦେବି ପ୍ରିୟା

ପ୍ରେମଶିଳା ପଟ୍ଟ ଚିତ୍ର ,

ଥରଥର ହାତ ତୋଳି ନେବ ତମେ 

ଅଣ୍ଡାଳି ସମ୍ଭୋଗ ଗାତ୍ର ।


ତମରି ଛୁଆଁ ରେ ଆଖି ପଲକରେ

ଏକାକାର ଯିବା ହୋଇ,

ବାହିନେବା ଡଙ୍ଗା ତଳକୁ ତଳକୁ

ଏ ଦେହ ଗୁପ୍ତାଙ୍ଗ ଫେଇ ।


ନୀରବରେ ତମେ ଭିଡ଼ି ଧରିଥିବ

ଆଉଜି ମୋ' ଛାତିପରେ,

ଆଖିରେ ଆଖିରେ କହୁଥିବ ସାଥୀ 

ଇଚ୍ଛା ମୋର ଆଉ ଥରେ ।


ଅଜଣା ଭୟରେ ଆପଣା ମାୟାରେ 

ସାରା ରାତି ଯିବ ପାହି,

ସକାଳ ସୁରୁଜ କାକର ଟୋପାରେ 

ହସୁଥିବ ସେ ଲାଜେଇ ।


ଫିସ୍ କିନା ହସି ମୋ' ପାଖରେ ବସି 

ଚାୟ କପ୍ ବାସ୍ନା ସହ,

କହୁଥିବ ତମେ ଅଳସ କଣ୍ଠରେ 

ତମକୁ ଖୋଜୁଛି : ଦେହ ।


ଦୁନିଆ ନ ଜାଣୁ ତମେତ ଜାଣିଛ 

ଏ ଶାଶ୍ବତ ପ୍ରେମ କଥା,

ଛାତିର ସ୍ପନ୍ଦନ ଖୋଜା ଶବ୍ଦ ମାଳା

ଲେଖିବ ପ୍ରେମ କବିତା ।


ଏଇ ପ୍ରେମ ଆମ କବିତା ପୃଷ୍ଠା ରେ

କରୁଥିବ ସହବାସ ,

ସାଦା କାଗଜର ଫୁଲେଇରାଣୀ ତୁ 

ମୁଁ ତୋ'କଲମ ଦାସ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance