Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

BULU BEHERA

Fantasy Children

4  

BULU BEHERA

Fantasy Children

ତିରିଶ ଜିଲ୍ଲା ଗୀତ

ତିରିଶ ଜିଲ୍ଲା ଗୀତ

1 min
355



     ଏକ କୋରାପୁଟ

      କାହିଁକି  ଡରୁଛୁ  ବାପ  ନଟ l


      ଦୁଇ  କଳାହାଣ୍ଡି             

    କିଏ ନେଲା ତୋ ଆଇର ଦଣ୍ଡି l


 ତିନି ବଲାଙ୍ଗୀର 

    ପୋଲିସକୁ  ଦେଇନୁ  ଖବର l  


      ଚାରି ସମ୍ବଲପୁର

     ଖବର  ଦେବାକୁ  ଏତେ  ଡର l


          ପାଞ୍ଚ ସୁନ୍ଦରଗଡ଼

    ଡର  ଲାଗୁଛି  ପୋଲିସ  ମାଡ଼  l


          ଛଅ କେନ୍ଦୁଝର 

     ଦେଖୁଛି  ବଡ  ଧୌର୍ଯ୍ୟ  ତୋହର l


          ସାତ ମୟୁରଭଞ୍ଜ

     କାହିଁକି  କରୁଛୁ ଏତେ  ଲାଜ  l 


          ଆଠ ବାଲେଶ୍ୱର

     ମୋତେ  କହ  ତୁ ସତ  ଖବର l 


           ନଅ   କଟକ 

     ଛାତି  ହେଉଛି  ତୋ' ଧକ ଧକ  l 


           ଦଶ  ପୁରୀ 

     କହିବୁ  ନା'  କରିବି  ମୁଁ  ହୁରି  l 


          ଏଗାର ଗଞ୍ଜାମ

     କହିବାକୁ  ଲାଗୁଛି   ସରମ  l  


          ବାର  ଢେଙ୍କାନାଳ 

    ତୋ' ଦେହରେ ନାହିଁ  ଟିକେ  ବଳ l


          ତେର କନ୍ଧମାଳ 

    ପ୍ରୟୋଗ କରେ  ସବୁ  କୌଶଳ l 


          ଚଉଦ ଗଜପତି

      କାହିଁକି  ବସିଛୁ  ମୁଣ୍ଡପୋତି  l  


          ପନ୍ଦର ଖୋରଦା

     ଦେଖିନି ତୋ' ପରି ଏତେ ମାନ୍ଦା l


        ଷୋହଳ ଯାଜପୁର

      ଦମ୍ଭ ଦେଉଛି କହ ତୁ" ଜୋର l


       ସତର କେନ୍ଦ୍ରାପଡ଼ା

      କିଏ ବୁଝିବ ମୋ ମନର ପୀଡା l


       ଅଠର ଅନୁଗୁଳ 

      ମୁଣ୍ଡ  ହେଉଛି ମୋ ଗୋଳମାଳ l 


       ଉଣେଇଶି - ନୟାଗଡ

     କବାଟକୁ  କରି   ଧଡ ଧଡ଼ l    


         କୋଡିଏ   ଭଦ୍ରକ  

      ଘରେ  ପଶିଗଲେ ଚୋର ଯାକ l  


       ଏକୋଇଶୀ ରାୟଗଡା

   ଫିଙ୍ଗିଲେ ବମ ଓ  ଲେମ୍ବୁସୋଡ଼ା l 


         ବାଇଶି ମାଲକାନଗିରି

     ଛିନ ଛତ୍ର ହେଲା ଘରବାରି  l   


     ତେଇଶି ନବରଙ୍ଗପୁର

      ସତେ ବରଷିଲା କି କୁଆ ପଥର l 


         ଚବିଶି  ନୂଆପଡା

      ହାତ ଗୋଡ଼ ହେଲା ଫେଡ଼ା ଫେଡ଼ା l 


          ପଚିଶୀ ସୋନ ପୁର

      କି ଶୋଚନୀୟ ଅବସ୍ଥା ମୋହର l 


          ଛବିଶି ବରଗଡ଼

     ଦିଶୁଥିଲା  ମୋ'  ପିଞ୍ଜରା  ହାଡ଼ l  


        ସ ତେଇଶୀ ଦେଓଗଡ

     ବେଶୀ ହୋଇଥିଲା  ମୋତେ ମାଡ଼ l  


        ଅଠେଇଶୀ ଝାରସୁଗୁଡା

      ସମ୍ପତ୍ତି ନେଲେ କରି  ଆଣ୍ଠୁକୁଡା l   


         ଅଣତିରିଶି ଜଗତସିଂହପୁର

       ଧମକ ଦେଲେ  ମାରିବୁ ସପରିବାର l 


          ତିରିଶ  ବଉଦ 

       ମରିବାକୁ  ଗଣୁଛି  ମୁଁ ପ୍ରମାଦ  l      


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Fantasy