BULU BEHERA

Classics Fantasy Inspirational

4  

BULU BEHERA

Classics Fantasy Inspirational

ପ୍ରଭୁ ଜଗନ୍ନାଥସ୍ୱାମୀ

ପ୍ରଭୁ ଜଗନ୍ନାଥସ୍ୱାମୀ

1 min
7


ଆହେ ଜଗନ୍ନାଥସ୍ୱାମୀ 


           ପ୍ରଭୁ  ଜଗନ୍ନାଥସ୍ୱାମୀ,


ମୋ ନୟନ ପଥ ଗାମୀ 


           ଭବ ତୁମେ ଅନ୍ତର୍ଯ୍ୟାମୀ l


ଯଶୋଦାର ଗଣ୍ଠିଧନ 


           ଦେବକୀଙ୍କର ନନ୍ଦନ,


କୌଶଲ୍ୟାର ଶ୍ରୀ ଚନ୍ଦନ 


           ଶ୍ରୀ ଗୁଣ୍ଡିଚାଙ୍କର ଧନ l



ଗୋପୀଙ୍କର  ରତ୍ନାହାରା 


           ରାଧାଙ୍କ ପ୍ରେମ ପସରା,


ସୀତାଙ୍କର ପ୍ରାଣ ଧାରା 


            ଲଷ୍ମୀଙ୍କର କାନ୍ତ ପରା l



କୁସୁମିତ କଲେ ପଥ 


            ହେବି ତୁମ ଅନୁଗାମୀ l



ଆହେ ଜଗନ୍ନାଥସ୍ୱାମୀ 


           ପ୍ରଭୁ  ଜଗନ୍ନାଥସ୍ୱାମୀ |




ସତ୍ୟ ଯୁଗେ ନରସିଂହ


           ହିରଣ୍ୟକୁ  ବିଦାରିଲ,


ତ୍ରେତୟାରେ ରାମଚନ୍ଦ୍ର 


            ଦଶାନନଙ୍କୁ  ବଧିଲ |



ଦ୍ୱାପରରେ କୃଷ୍ଣ ରୂପେ 


            କଂସକୁ ବିନାଶି ଥିଲ,


କଳି ଶେଷେ ଆସିଅଛ 


             ନାଶିବାକୁ  ପାପୀ କୁଳ l


ଭକତ ଭାବରେ ବନ୍ଧା 


              ଆହେ ପ୍ରଭୁ ରାଧାସ୍ୱାମୀ |


ଆହେ ଜଗନ୍ନାଥ ସ୍ୱାମୀ 


             ପ୍ରଭୁ ଜଗନ୍ନାଥସ୍ୱାମୀ l







Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics