Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Gunanidhi Samal

Action

3  

Gunanidhi Samal

Action

ତିନି ବେଇମାନ

ତିନି ବେଇମାନ

1 min
18


ଜାଗରେ ଜାଗରେ ଭାରତ ବାସୀ

ଜାଗି ଉଠରେ ଆଜି

ସୀମାନ୍ତରେ ଶତ୍ରୁ ସହଳ ଉଠରେ

ଅଳସ ତନ୍ଦ୍ରା ତେଜି ।


ଦେଖୁଛ କେମିତି ଭଗାରୀ ସାଜିଛି

ନିଜ ଭିନ୍ନେହେଲା ଭାଇ

ଆତଙ୍କୀ ପଠାଇ ଅସ୍ଥିରତା ଆଣେ

କାଶ୍ମୀର କୁ ନେବାପାଇଁ ।


ଚାଇନା ବି ଏଠି ବେଇମାନି କଲା

ଲଦାଖ ପାଇବ ବୋଲି

ବୀର ଯବାନଙ୍କ ପ୍ରାଣ ନାଶ କଲା

ସମସ୍ତ ପ୍ରତିଜ୍ଞା ଭୁଲି ।


ନେପାଳ ଏଣିକି ଦେଖାଉଛି ଆଖି

ତାଙ୍କସହ ହୋଇ ମେଳି

ଆଜିନାହିଁ କାଲି ଏଇ ଚୀନ ତାକୁ

ପାଦତଳେ ଦେବ ଦଳି ।


ବଡ଼ ବେଇମାନ ଏଇ ପାକିସ୍ତାନ

କହୁଛି ନେବି କାଶ୍ମୀର

କାଶ୍ମୀର ନୁହଁରେ ଦରକାର ହେଲେ

ଛାତି ଦେବୁ ତୋର ଚିରି ।


ଲଦାଖ ର ସ୍ୱପ୍ନ ପୋଛିଦେ ମନରୁ

ଆରେ ଚାଇନା ବାଚାଳ

ଆଜିନାହିଁ କାଲି ହିସାବ ହୋଇବ

ପୂରିଲାଣି ତୋର କାଳ ।


ବାଚାଳ କଥାରେ ପାଗଳ ନେପାଳ

ଛାଡୁଅଛୁ ଏବେ ରଡି

ଖାଇବାକୁ ଗଣ୍ଡେ ମିଳିବ ନାହିଁରେ

ପିଣ୍ଡୁ ପ୍ରାଣ ଯିବ ଛାଡି ।



Rate this content
Log in