Gunanidhi Samal

Comedy

3  

Gunanidhi Samal

Comedy

ଟେଡ଼ି

ଟେଡ଼ି

1 min
12


ରୋଜ୍ ଦେଇକି ପ୍ରୋପୋଜ କରିଲି

ନେଲେନାହିଁ ଜଣେ କାହିଁ

ଚକୋଲେଟ ଧରି ଯାହାକୁ ଡାକିଲି

ସବୁ କଲେ ନାହିଁ ନାହିଁ,

ଯଉବନ ନଈ ଉଛୁଳି ପଡେ ମୋ

ଭାଙ୍ଗିଦେଇ ବନ୍ଧ ବାଡ଼

କାମନାର ତାତି ଥରାଇଲା ଛାତି

ଦେଖି ମାଘମାସ ଜାଡ଼,

ଧରି ମୁଁ ବୁଲୁଛି ଟେଡି

ଯାହାକୁ ଡାକିଲି ନିଅ ନିଅ ବୋଲି

ସବୁଗଲେ ମୁହଁ ମୋଡ଼ି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Comedy