Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sarojini Mishra

Classics

2.3  

Sarojini Mishra

Classics

ତାରେଣୀ ମାଆକୁ ନିମନ୍ତ୍ରଣ

ତାରେଣୀ ମାଆକୁ ନିମନ୍ତ୍ରଣ

1 min
162



ତାରେଣୀ ମାଆ ଲୋ ଦୁଃଖହାରିଣୀ ତୁ

ଶାଳବଣେ ତୋର ପୀଠ

ଯାଇ ନପାରି ତୋ ରୂପ ଗଢି ଅଛି

ସଜାଇଛି ତୋର ରୂପ ।


ସିନ୍ଦୁର ମନ୍ଦାର ସଜାଇ ଦେଇଛି

ପିନ୍ଧାଇଛି ନାଲି ପାଟ

ବାଡ଼ି ପଟେ ଶାଳଗଛ ଲଗାଇଛି

ତା ମୂଳେ କରିଛି ପୀଠ ।


ନିମନ୍ତ୍ରଣ ତୋତେ କରୁଛି ମାଆ ଲୋ

ଥରେ ଆସି ଦେଖି ଯାଆ

ତୋ ଆଖି ପଡିଲେ ଏଇ ମୂର୍ତ୍ତିରେ

ଜୀବନ ହେବ ପ୍ରତିଷ୍ଠା ।


ପାଖେ ପାଖେ ତୋତେ ରଖିବି ବୋଲି ମୁଁ

ଏଭଳି ପ୍ରୟାସ କଲି

ଦୋଷ ଯଦି ମୋର ହୋଇଛି ମାଆ ଲୋ

ଭାବେ କ୍ଷମା ଦେବୁ ବୋଲି ।


ସୁଖ ଦୁଃଖରେ ମୁଁ ତୋ ପାଖରେ ବସି

ହସିବି ଆଉ କାନ୍ଦିବି

ଆଖିରୁ ଯଦି ମୋ ଲୁହ ଗଡିପଡେ

ତୋ ପଣତେ ପୋଛି ଦେବି ।


ଅସରା ଦୁଃଖକୁ ତୋ ପାଖରେ ବାଣ୍ଟି

ନିଜକୁ ଶାନ୍ତ କରିବି

ତୁ ଅଛୁ ବୋଲି ପାଖେ ପାଖେ ମୋର

ସାହସ ଜୁଟାଉଥିବି ।

     


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics