Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Raja Sekhar CH V

Abstract Classics Inspirational

4  

Raja Sekhar CH V

Abstract Classics Inspirational

ସମୟ ଚକ୍ର

ସମୟ ଚକ୍ର

1 min
236


ସମୟ ନିତିଦିନ ଗଢେ କାହାଣୀ,

ନିମିଷ ନିମିଷରେ ବଦଳେ କାହାଣୀ ।


ଆଜି ଦିଏ ଅଭିନବ ଅନୁଭବ,

କାଲି ଦିଏ ସ୍ମରଣୀୟ ବିଭବ ।


କ୍ଷଣ କ୍ଷଣ ଝର ପରିଖସି ଖସି ଯାଏ,

ସମୟର ନୂଆ ଧାରା ଦେଇ ଦେଇ ଯାଏ ।


ସମୟ-ଚକ୍ରର ଅଛି ଏକକ ନିର୍ଣ୍ଣୀତ ସାରଣୀ,

ଅନୁକ୍ଷଣ ନାହିଁ ଯାହାର କୌଣସି ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ରହଣି ।


ଏହି ସୀମିତ କାଳରେ ଶୁଣନ୍ତୁ ଅମୃତବାଣୀ,

କାରଣ ମୁହୂର୍ତ୍ତ ମୁହୂର୍ତ୍ତ ସତତ ଏକ ମଉଡମଣି ।


କେହି ବୀ ନୁହନ୍ତି ସମୟର ଭାଇ ଭଉଣୀ,

ସମସ୍ତଙ୍କୁ ନିଷ୍ପକ୍ଷ ଭାବେ ପ୍ରଦାନ କରେ ସୁଯୋଗର ଖଣି ।


ବିଦ୍ୱାନ କରନ୍ତି ସମୟର ସର୍ବଶ୍ରେଷ୍ଠ ସଦୁପଯୋଗ,

ଜ୍ଞାନର ନିୟମିତ ଉପାର୍ଜ୍ଜନରେ କରନ୍ତି ସମୟ ବିନିଯୋଗ ।


ସମୟ-ଚକ୍ର ସମସ୍ତ ବେଳର ପ୍ରତ୍ୟକ୍ଷଦର୍ଶୀ,

କାଳଚକ୍ର ସଦା ପ୍ରାକୃତିକ ପରିସ୍ଥିତିର ମାର୍ଗଦର୍ଶୀ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract