Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Raja Sekhar CH V

Abstract Classics Inspirational

3  

Raja Sekhar CH V

Abstract Classics Inspirational

ବ୍ରହ୍ମଚୈତନ୍ୟସ୍ୱରୂପିଣୀ

ବ୍ରହ୍ମଚୈତନ୍ୟସ୍ୱରୂପିଣୀ

1 min
4


ବ୍ରହ୍ମଚୈତନ୍ୟସ୍ୱରୂପିଣୀ ହେଉଛନ୍ତି ବରଦାତ୍ରୀ ହଂସବାହିନୀ,

ବିଜ୍ଞତା ବିଚାରଶକ୍ତି ପ୍ରଦାନ କରନ୍ତି ବୁଦ୍ଧିଦାତ୍ରୀ ବିଦ୍ୟାଦାୟିନୀ,

ସଙ୍ଗୀତ ସାହିତ୍ୟର ହେଉଛନ୍ତି ସୁଗମ ବାରମାସୀ ତରଙ୍ଗିନୀ, ,

ବାଗ୍‌ଦାନ ବଚନବିନ୍ୟାସର ହେଉଛନ୍ତି ଯିଏ ଚିରସ୍ଥାୟୀ ବାହିନୀ ।


ମହାଶ୍ୱେତାଙ୍କ ଅନୁକମ୍ପାରୁ ପ୍ରୟୋଜନୀୟ ହୁଏ ଲେଖନୀ,

ସକଳ କଳା ଜଗତରେ ହେଉଛନ୍ତି ପରିଚୟର ପ୍ରଦାୟିନୀ,

ସତ୍ୟନିଷ୍ଠ ବିଦ୍ୟାର୍ଥୀଙ୍କୁ ଦେଖିକି ବୀଣାପାଣି ହୁଅନ୍ତି ସୁହାସିନୀ,

ତ୍ରିଭୁବନରେ ଭୁବନେଶ୍ୱରୀ ହେଉଛନ୍ତି ବନ୍ଦନୀୟ ଶୁଭଦର୍ଶିନୀ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract