Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ASHUTOSH THAKUR

Comedy

4  

ASHUTOSH THAKUR

Comedy

ତାକି ତରକି ରହ

ତାକି ତରକି ରହ

1 min
384



ତର୍‌କି କରି ରହିଥା ତୁଇଁ

ନାଇଁ ହେବୁ ମଲ୍‌ ମଲ୍‌

କବାର୍‌ ସର୍‌ଲେଁ ମନ୍‌ ଭର୍‌ଲେଁ

         କିହେ ନି କହେ ଭଲ୍‌ ।


ସଜ୍‌ ଦେଖି ତୋର୍‌ ଗୋଡ୍‌ ଘିଚି ଦେବେ

ପଡି ଯିବୁ ଯାହିଁ ତାହିଁ

କାମ୍‌ ସରି ଗଲେଁ ଗୁଡେଁ ଆଡି ଦେବେ

         କିଏ ମାମୁଁ କିଏ ମାଇଁ ।


ଜୀବନ୍‌ ଡଂଗାଥିଁ ପାହାଟେ ଥାପିଛୁ

ଦୁହି ଭାଇ ଦୁଃଖ୍‌ ସୁଖ୍‌

କେଭେଁ ଖରା କେଭେଁ ଛାଏ ଆସିଯିବା

        ବତ୍‌ରେଁ ବତ୍‌ରେଁ ଢ଼ୁକ୍‌ ।


ଅନ୍‌ ମୁନୁଷିଆ ଭରି ରହିଛନ୍‌

ନାଇଁ ରଖ୍‌ ଡର୍‌ ଭୟେ

ତାକି ତର୍‌କି ରହି ଥିବୁ ହେଲେଁ

      ସବୁ କାମେ ହେବା ଜୟେ ।



କିଏ ବସି ଖାଏ ଖିରୀ ପୁରି ଭାତ୍‌

କିଏ ଖାଏ ବାସି ମୁଠେ

ଭାଏଗର୍‌ ବଲ୍‌ କର୍‌ମର୍‌ ଫଲ୍‌

      ଯାହାକେ ଯେନ୍‌ତା ଜୁଟେ ।


କମାନିକେ ଦେଖି ଖର୍‌ଚା କର୍‌ବୁ

ନାଇଁ ଯିବୁ ତୁଇଁ ଉପ୍‌ଲି

ନାଇଁ ତାକି ଥିଲେଁ ବାକି ନାଇଁ ରହେ

       ସଟୋ କଲା ଯିବୁ ଗୁପ୍‌ଲି ।


ନିଶା ପାଏନ୍‌ ଠାନୁ ଧୁରିଆ ରହେବୁ

ମାଆଁ ବୁଆ କଥା ମାନ୍‌

ଜୀବନ୍‌ ଭିତ୍‌ରେଁ ଯାହା ଭି ପାଇଛୁ

        ସବୁଟା ତାକର୍‌ ଦାନ୍‌ ।


ପେଟ୍‌କେ ମୁଠେ ଦିହି ଲାଗି ଖଁଡେ

କମେଇ କୁଠେଇ ଜୁଟା

ହିଂସା ଅହଂକାର୍‌ ସବୁକେ ଛାଡିଦେ

         ନାଇଁ କର୍‌ ମନ ମୁଟା ।


ଶୁଭେଁ ସୁଖେଁ ତୋର୍‌ ଦିନ୍‌ କଟିଯିବା

ମାହାପ୍ରୁକେ କର୍‌ ଲୟେ

ସତ୍‌କେ ଆବ୍‌ରି ରହି ପାରିଥିଲେଁ

        ନାଇଁ ରହେ ଡର୍‌ ଭୟେ ।


ମୁନ୍‌ଷ୍‌ଟେ ଲେଖେଁ ଜୀବନ୍‌ ଜୀଉଁଥା

ଲାଗୁଥିବା ଗହ ଗହ

ଅନ୍‌ ମୁନୁଷିଆ ଚଲନ୍‌ ଯେତେନୁ

        ତାକି ତର୍‌କି ତୁଇଁ ରହ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Comedy