Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prabhati Mahapatra

Comedy Romance Tragedy

4  

Prabhati Mahapatra

Comedy Romance Tragedy

ବାପା ମୁଁ ବାହା ହେବି

ବାପା ମୁଁ ବାହା ହେବି

1 min
388


ବାପା ତୁମେ ଆଉ ବିଳମ୍ବ କରନି

ବାହା ଦେଇ ଦିଅ ମୋତେ

କାମ ଦାମ କିଛି ପାରୁ ନାହିଁ ବୋଉ

ଡାକେ ମା ବାପା ରାତେ ।


ଘରକୁ ଖୋଜିବ ଲକ୍ଷ୍ମୀ ପରି ବୋହୁ

ଭୋରୁ ଛାଡିବ ଶେଯ

ରାନ୍ଧି ବାଢୁ ଥିବ ସ୍ବାଦିଷ୍ଟ ରନ୍ଧନ

ବଞ୍ଚିଥିବ ଖାଇ ପେଜ ।


ନିଜ ଦେହ ପ୍ରତି ଧ୍ୟାନ ନଦେଇଣ

ସେବା କରୁ ଥିବ ନିତି

ଯନ୍ତ୍ର ମାନବର ରୂପକୁ ନେବ ସେ

ମନରେ ନକରି ଭୀତି ।


ଛିଡ଼ା ଫଟା ଶାଢ଼ୀ ପରିଧାନ କରି

ଭାବୁ ଥିବ ପାଟ ବସ୍ତ୍ର

ଘର ବିପଦରେ ହାତରେ ଧରିବ

ପନିକି ବେଲଣା ଅସ୍ତ୍ର ।


ସକଳେ କୁହନ୍ତି ଡେଙ୍ଗା ଝିଅ ହେଲେ

ମୁଣ୍ଡରେ ବସିବ ଆସି

ମୋର ହିତ ପାଇଁ ଲାଗିବନି ଜମା

ଉଠା ଲେଶେଣି କି ରଶି ।


ମୋଟି କନ୍ୟା ଯେବେ ଦେଖିବ ବାପା ହେ

ଖୁସି ହେବ ମନ ମୋର

ଭାରି ଜିନିଷକୁ ଉଠାଇବା ପାଇଁ

ହେଉ ଥିବ ଆଗଭର ।


କାଳି ଝିଅ ହେଲେ ଚଳି ଯିବ ବାପା

ଅନ୍ଧକାରେ ଯିବ ମାଡି

ଚୋର ନିଶାଚର ସମ୍ମୁଖେ ପଡ଼ିଲେ

ଭୟରେ ଛାଡିବେ ରଡ଼ି ।


ହୀରା ମୁକ୍ତା ସମ ଚିକିମିକ୍ ହେଲେ

ପରଖି ଦେଖିବ ଥରେ

ଫେସିଆଲ ମୁହେଁ ଦୁଇ ମିନିଟ୍ରେ

ବାନ୍ଧି ନେବ ନିଶ୍ଚେ ମୋହେ ।


ସାଧାରଣ ଏକ ସୁଶୀଳ ସୁକନ୍ୟା

ଯଦି ମିଳି ଯିବ ତୁମେ

ଟଙ୍କା ପଇସାକୁ ଖାତିରି ନକରି

କହିବ ବୋଉର କାନେ ।


ଇଜ୍ଜତ ମୋହର ବଞ୍ଚାଇବା ପାଇଁ

ଜାଣି ଥିବ ଇଙ୍ଗିରାଜୀ

ଏମିତି ଝିଅକୁ ବାହା ଦେଲେ ବାପା

ହୋଇବି ନିଶ୍ଚୟେ ରାଜି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Comedy