Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

SARATA KUMAR DAS

Inspirational Others

3.2  

SARATA KUMAR DAS

Inspirational Others

ସୂରୁଜ ଯେବେ ଆସଇ ଉଇଁ

ସୂରୁଜ ଯେବେ ଆସଇ ଉଇଁ

1 min
161



ସୂରୁଜ ଯେବେ ଆସଇ ଉଇଁ

           ଅନ୍ଧାର ଯାଏ ହଟି,

ସୁନା ରଙ୍ଗର ଖରା ପଡଇ

          ଫୁଲ ତ ଯାଏ ଫୁଟି ।


ଶାଗୁଆ ବିଲ,ବଣ,ପାହାଡ 

         ସପନ ଦେଖେ ଶୋଇ,

ପାହାନ୍ତି ତାରା ଦୂର ଆକାଶେ

        ଅଳସେ ମାରେ ହାଇ ।


ସୁଲୁସୁଲିଆ ପବନ ବହେ

          ଦେହକୁ ହିତକର,

ବଣ ରାଇଜୁ ଆସଇ ଭାସି

          ଶବଦ ପକ୍ଷୀଙ୍କର ।


ହସଇ ଧରା ହସଇ ମାଟି

        ହସେ ଝରଣା ନଈ,

ପରଜାପତି ତରକା ଅତି

        ଉଡଇ ଗୀତ ଗାଇ ।


ଘଣ୍ଟ ଘଣ୍ଟାର ଆଳତି ଶୁଭେ

        ମନେ ଭକତି ଭରେ,

ନାଉରୀ ଭାଇ ନାଆକୁ ଧରି

        ଧୀରେ ଆହୁଲା ମାରେ ।


ଡାମରା କାଉ ରଡି ଛଡାଇ

        ଚାଳ ଉପରେ ବସି,

ଉଠରେ ପିଲେ କରନା ମଠ

        ଶେଯ ଛାଡରେ ହସି ।


କଅଁଳ ଖରା ଦେହକୁ ପରା

        ଦିଏ ଶକତି କେତେ,

ପାଖରୁ ରୋଗ ଦୂରେଇ ଯାଏ

        ମିଳଇ ସୁଖ ଯେତେ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational