Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Lalatendu Kabi

Abstract Others Inspirational

3  

Lalatendu Kabi

Abstract Others Inspirational

ସୁସ୍ଥ ମନେ ଦୁସ୍ଥ

ସୁସ୍ଥ ମନେ ଦୁସ୍ଥ

1 min
13.8K


ସୁସ୍ଥ ମନେ ଦୁସ୍ଥ

ଅନ୍ଧକାରେ ବିଭ୍ରମରେ ଭ୍ରମଣ କରେ ବାଳୀ,

ଯତନ କରି ହାତରେ ଧରି ସୁପ୍ତ ଦୀପଟିଏ;

କହିଲି ତାକୁ ମୋ ଘରେ ନାହିଁ ଆଲୁଅ ଶିଖା ଖିଏ;

ସେଇଠି ଟିକେ ପ୍ରଦୀପ ଟିକି ଦିଅନ୍ତନି କି ଜାଳି ?

ଲାଜେଇ ଝିଅ ଲୁଚିଲା କାହିଁ ହସିଲା ଅମାନିଆଁ;

ସେଦିନୁ ଆଉ ଦିଶିଲା ନାହିଁ ଗଲାକି କେଣେ ହଜି !

ଜାଣିଲି ତାକୁ କେବେ ମୁଁ ଆଉ ପାଇବି ନାହିଁ ଖୋଜି |

ଦେଖିଲି ଥରେ ବର୍ଷାଟାରେ ଗଛମୂଳରେ ଠିଆ |

କହିଲି ତାରେ ବରଷା ନୀରେ ଥରି ଉଠିବ ଦେହ,

ଶୁଣ ମୋ କଥା, ଘେନ ଏ ଛତା, ମୋ ଘରେ ଆସି ବସ,

ବରଷା ଛାଡ଼ୁ ତୁମର ଘରୁ ପ୍ରଦୀପ ଘେନି ଆସ,

ବାହାରେ ଦୀପ ଜଳିବ ନାହିଁ ସେଇଠି ଜାଳି ଦିଅ |

ତା ଦୀପ ଜଳି ଘରଟା ପୋଡ଼ି  ଯାଇଛି ସବୁ ସରି;

ସୁସ୍ଥ ମନେ ଦୁସ୍ଥ ମୁଁ ଗୋ ତ୍ରସ୍ତ ପଥଚାରୀ |


Rate this content
Log in