Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lalatendu Kabi

Abstract

4  

Lalatendu Kabi

Abstract

ହେ ନିଷଦ୍ଵର ହୃଦ୍ୟତା କର

ହେ ନିଷଦ୍ଵର ହୃଦ୍ୟତା କର

1 min
411



ଛନ୍ଦ: ଚଞ୍ଚରୀ କଵିତା: ହେ ନିଷଦ୍ଵର ହୃଦ୍ୟତା କର

ଗଣ: ର ସ ଜ ଜ ଭ ର 

ଵର୍ଣ୍ଣ  212/112/121/1 ଯତି 21/211/ 212


ଦିକ୍ପଥେ ରଵି   ହୃଦ୍ଗତେ କଵି 

      ଅଗ୍ରତେ ହତ ସାଧିତଂ

ହେ ନିଷଦ୍ଵର   ହୃଦ୍ୟତା କର

      ସର୍ଜନା ତଵ ଆଶ୍ରିତଂ

ଧ୍ଵସ୍ତ ଜୀଵନ   ଅସ୍ତ ତାପନ

      ଗସ୍ତ ଲଗ୍ନ ସମାଗତଂ

ନ୍ୟସ୍ତ ସଜ୍ଜନ   ହାର୍ଦ୍ଦ ଵାଞ୍ଛନ

       କାଵ୍ୟମାଦକ ଛନ୍ଦିତମ୍ ।


ଦୀର୍ଘ ଆସନ   ଧୈର୍ଯ୍ୟ ସଞ୍ଜନ 

      ଦୈନ୍ୟଭାଵନ-ସଂଯମେ

କୃତ୍ୟ ମୋହର   ନିତ୍ୟଭା କର

      ସତ୍ୟଵାକ୍ୟ ସମାଗମେ ।

ଆପ୍ତି ଅର୍ଜନ   ପ୍ରାପ୍ତି ଵର୍ଦ୍ଧନ 

      ଖ୍ୟାତି-ସର୍ଜନ ଭାଵନା

ଧ୍ଵଂସି ସତ୍ଵର   ମର୍ଷି ମତ୍ସର

      ସତ୍ପଥେ   ନିଅ ସାଧନା ।


ହେ ଉଷାକର   ଶୀଘ୍ରତା ହର 

      ଭାଵସାଗର ନୃତ୍ୟରୁ 

ହସ୍ତ ଚଞ୍ଚଳ   ଲେଖ ଉଚ୍ଛୁଳ 

       ସର୍ଵଥା କର ଅନ୍ତରୁ ।

ଦୀପ୍ତ ରାତ୍ରିଜ !   ମୁଗ୍ଧ ଵୃନ୍ତଜ

      ତୁଲ୍ୟ ଥାଇ ଅନମ୍ଵରେ 

କ୍ଳାନ୍ତି ନୋଦନ   ଭ୍ରାନ୍ତି ମୋଚନ

      ସାଧ ମୋର ଥରେ ଥରେ ।


ତାପନ= ସୂର୍ଯ୍ୟ; ଆସନ= ରହଣୀ, stay; ନିତ୍ୟଭା= ସ୍ଥାୟୀ ଉଜ୍ଜ୍ଭଳ; ଆପ୍ତି= ପ୍ରାଚୁର୍ଯ୍ୟ; ଉଷାକର= ଚନ୍ଦ୍ର; ଲେଖ= ଲେଖା; ରାତ୍ରିଜ= ତାରା; ଵୃନ୍ତଜ= ଫୁଲ; 


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract