Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Rakesh Kumar Das

Inspirational Others Children

4.5  

Rakesh Kumar Das

Inspirational Others Children

ସୃଷ୍ଟିର ସ୍ରଷ୍ଟା ମା

ସୃଷ୍ଟିର ସ୍ରଷ୍ଟା ମା

1 min
268


ମା ପାଇଁ ନ ଥାଏ କୌଣସି 

ଦିବସ , ତିଥି ଏବଂ ମାସ ,

ସୁନ୍ଦର ସୃଷ୍ଟିର ସ୍ରଷ୍ଟା ସେ

ତା ଠୁ ଆରମ୍ଭ ତା ଠୁ ଶେଷ ।


ତା ପାଇଁ ଶିଶୁଟି ଦୁନିଆ ଦେଖେ

ତା ପାଇଁ ପୁଣି ପାଏ ଶକତି ,

ସବୁ ପରିସ୍ଥିତିରେ ହାରେନା ସେ 

ତା ମା ପାଇଁ ତାକୁ ମିଳେ ଶାନ୍ତି ।


ରୂପ ଯେମିତି ହେଉନା କାହିଁକି

ମା ପାଇଁ ସନ୍ତାନ ସର୍ବଦା ସୁନ୍ଦର ,

କିଏ ବା ହୋଇ ପାରେ ତା ଠୁ ସୁନ୍ଦର

ସେ ଯେ ମନମୋହକ ଯାଦୁଗର ।


ଭୁଲ ହେଲେ ସମସ୍ତଙ୍କ ଆଗେ 

ସିନା ଗାଳି କରେ କି ବାଡ଼ାଏ ,

କିନ୍ତୁ ମନେ ମନେ ବହୁତ କାନ୍ଦେ

ଶରଧାରେ ପୁଣି ପିଠି ଆଉଁସି ଖୁଆଏ ।


ଶରୀର ଅସୁସ୍ଥ ସମୟେ ଯଦି କିଏ

ହୃଦୟରୁ କାନ୍ଦେ ସେ ହେଉଛି ମା ,

ତା ପାଇଁ ପିଲାର ସର୍ବାଙ୍ଗୀଣ ବିକାଶ 

ହୁଅଇ ତା ପାଇଁ ସୁନ୍ଦର ପୁଣି ଗାଁ ।


ସବୁ ଦୁଃଖ , ଚିନ୍ତାକୁ ନିଜେ ସାଉଁଟି 

ନିଜ ଆଶା ,ସପନକୁ ଅଧାରେ ରଖି ,

ଗରିବ ପଣିଆକୁ ଲୁଚାଇ ସେ

ପିଲାର ଭବିଷ୍ୟରେ ଦେଇଥାଏ ଆଖି ।


ଧନୀ ହେବାର ଅଭିନୟ ଦେଖାଇ

ନିଜ ଅଳଙ୍କାର ସବୁ ବନ୍ଧା ପକାଇ ,

ସମାଜରେ ପ୍ରତିଷ୍ଠିତ କରାଇବା ପାଇଁ

ପିଲାଙ୍କୁ କରେ ଜ୍ଞାନୀ ଗୁଣି ପାଠୋଇ ।


ମା ଥିଲେ ପାଖେ ପିଲାର ବଳ

ବଢ଼େ ପୁଣି ମନେ ଆତ୍ମବିଶ୍ୱାସ ,

ସୁଝି ହେବ ନାହିଁ ତାର ଋଣ 

ଅନାଦର କର ନାହିଁ ଥିଲେ ନିଶ୍ୱାସ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational