Sanjya Tripathy

Classics

3  

Sanjya Tripathy

Classics

ସର୍ବହରାରୁ ସର୍ବଖରା

ସର୍ବହରାରୁ ସର୍ବଖରା

1 min
225



ଖଟିଖିଆ ନିରନ୍ତି ଜନତାର ବୁଭୁକ୍ଷୁ ସ୍ୱପ୍ନରେ

ଅଂକିତା ସର୍ବହରାର ଜନମ ଜ୍ୟୋତିଷୀ

ସେ ସ୍ବପ୍ନ କ୍ଷୁଧାମୁକ୍ତ ବିଶ୍ଵର- କାମନା ରହିତ

ପରିବର୍ତ୍ତନଶୀଳ ପ୍ରକୃତିର- ପରିବର୍ତ୍ତନ ପ୍ରଯୁକ୍ତି

ସଳିତ ଉଦ୍ୟମର- ସ୍ୱଚ୍ଛ, ପାରଦର୍ଶୀ ପ୍ରଶାସନର

ଉତ୍ତରଦାୟୀ କର୍ମ ସଂସ୍କୃତିର- ବିବଦ୍ଧ କ୍ରିୟାନ୍ୱୟନର

ବିବର୍ତ୍ତିତ ଆଭିମୁଖ୍ୟର- ଆବର୍ତ୍ତିତ ପରୀକ୍ଷଣର

ପର୍ଯ୍ୟବେକ୍ଷଣ ନିଷ୍ପନ୍ନ ନିର୍ଯ୍ୟାସର- ତ୍ବରିତ, କ୍ରିୟାଶୀଳ ମନୋବିଜ୍ଞାନର

ପରଂପରା, ଐତିହ୍ୟ, ସଭ୍ୟତା, ସଂସ୍କୃତିର ଉତ୍କର୍ଷର

ମାନବବାଦୀ ଚିନ୍ତା ଓ ଚେତନାର, ସ୍ତୁପୀକୃତ ବାକି

ଇତିହାସର

ସେ ସର୍ବହରାର ବୈପ୍ଳବିକ ଉତଥାନର

ଧ୍ୱଂସସ୍ତୁପରୁ ନିର୍ଗତ ଫିନିକସର ଜୀବନ ଯାତ୍ରାର

“ କାହାଣୀ ଏକ ଅବୋଲକରାର- ରାତି ସାରା ଖରାର ।

ଅନଂଧୁମୟ ସମାଜର ଫୁଜୀଭୂତ ଅସଂତୋଷର

'ଏବେ ଚାଲ ଲେଖିବା କବିତା ବିରହ ବିଦଗଧ ପ୍ରେମିକର ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics