Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jagannath Das

Romance

3  

Jagannath Das

Romance

ସପନେ ଯୌବନ

ସପନେ ଯୌବନ

1 min
199



ରାତ୍ରି ର ପୁଲୀନେ ,ଯୈାବନ ପୁର୍ଣ୍ଣ ,

ସପନେ ଆସିବାପରେ,

ମୁଁ କହିଚାଲେ

"ମିଛ କିଛି ଦୁନିଆରେ,

 ଲୁଚି ରହେନି

କେମିତି ଭାବୁଛ ତୁମେ,

ମୁଁ ତୁମକୁ ଅଦୈା ସତ କହୁନି ।


ସେ ଦିନ ହେ ,ଯାହା ତୁମ କୁଂଜେ

ବାସର ରଚିଲ

ବାସନ୍ତୀର ମଧୁଲଗ୍ନେ,

ହୃଦୟର ଅର୍ଘ୍ୟ ଭରି

ତୁମ ପୁରେ ତୁମେ,

ଦୀପକ ଜାଳିଲ ।


ପୁଷ୍ପ ତଳ୍ପେ,ଜ୍ୟୋସ୍ନା ରାସେ,

ମଳୟର ମୃଦୁଳ ହିଲ୍ଲୋଳେ

ମୋ "ସ୍ମୃତି ଶଂଖାଳି"


କଲ ମୋତେ ଅଂଗୀକାର,

ରଜନୀର ନିଘଂଚ ନିରୋଳେ,

ପ୍ରେମ କବିତା ମୁ 

କେତେ ରଚିଲି ।


ସେଦିନ ମୁ ଆଂକିଥିଲି

ସତରେ ତୁମ ନାମ "ଅନାମିକା"

ଅଳସି ନାୟିକା ତ ତମେ,

କେବେ ସ୍ବଚକ୍ଷୁରେ ପାଇନି ଦେଖା ।


ଯୈାବନର ତାଡନାରେ ଉଠେ

ମ ମ ହୃଦେ ତୀବ୍ର ବିଦହନ

ତବ ହୃଦେ କିଆଁ ବ୍ୟଥା ତ ଲାଗୁନି

ଖରାପ ଅଛିକି ତୁମ୍ଭ କର୍ଣ ।


ଏ ଶରୀର ର ଅଧିକାରି ମୁହିଁ

ପୁଣି ତାର ଅନୁଗତ,

ଚାଲେନି ଶତ ତ ତୁମ ବିନା ।


 ଏ ଦେହରେ

ସବୁ କ୍ଷୁଧା,ସବୁତୃଷ୍ଣା 

ମୋ ପାଶେ ଜୀବନ୍ତ ସତ

ତୁମର ଅଶାନ୍ତ ଚିତ୍ତ 

ଜଣା ପଡେନି ସିନା ।


ନିଷ୍ଠୁର ଲାଂଛନା,

ଦୁନିୟାରନିର୍ଯାତନା ,

ପ୍ରାଣେତରଂଗ ଉଠଇ ।


ଜୀବନର ରିକ୍ତ ବ୍ୟଥା

ଆଜି ହୁଏ ଛଟ ପଟ

ପ୍ରଣୟ କାତର ବ୍ୟଥା

ମୋତେ ଆକର୍ଶଇ ।


ଜୀବନର ଯୈାବନପ୍ରାରମ୍ଭରୁ

ସପନେ କାଟୁଅଛି ତମ ସାଥେ

କାହୁଁ କେତେଦିନ ।


ରାତି ପାହିଲେ,

ସକାଳ ହେଲେ 

ନିଷ୍ପ୍ରଭତା,ପରାଜୟେ

ନିଅତ ମେଲାଣି

ଅବସାଦେ ଭରିଯାଏ

ମୋ ଜୀବନ ଯୈାବନ ।


ନିଶ୍ଚଳତାରୁ ତୀବ୍ର ଅସ୍ଥିରତା

ସୃଷ୍ଟିହୁଏ

ଜିହ୍ବା ମ ମ ପରୁନାହିଁ କହି

ପାଷାଣକୁ ବକ୍ଷେ ଚାପି

କେତେକ୍ଷଣ ପାରିବି ବା ରହି

ହୃଦ ତାପିତରେ ହୁଏ ଦହି ।


ବୁକୁ ତଳେଥିବା 

ଦୀପ୍ତଶତ ଆଶା

ଦୀର୍ଘଶ୍ବାସ ହୋଇ ମିଳାଇ ଯାଏ ।


ତରଳି ଯାଉଛି ତ

ଦରଦୀହୃଦୟ ତବ

ଯୁବତି ଯୁତ ଯୈାବନ

ଆନଂଦ ଦିଏ ।

ଯୈାବନର ଦଗ୍ଧ ଅଣଚାଶ

ଯେବେ ହୁଏ ବାତ୍ୟାଠୁ

ଅତିବ ପ୍ରଖର ।


ଜଳ ବିହୁନେ ମିନ

ଯେମନ୍ତ କାଟଇ ପ୍ରାଣ

ଯୈାବନର ଝଂଜାଟା

କେତେବେଳେ ନୁହେଁ କାହାର।

ଯୈାବନ ଟା ନୁହେଁ ସ୍ବପ୍ନ

ନିଦ୍ରାପରେ ଆସେ ,ହୋଇ ଉତ୍ଫୁଲ୍ଲନ

ଠିକ୍ ସମୟରେ,

ଜୀବନ କୁ କରେ ,ବାରମ୍ବାର -ଅସ୍ଥିର ।


ଦୃଶ୍ୟବତ୍ ସପନର ଯୁବତୀ,

ଆସଇ ନକରି ଆଶଂକା

ନିତି ଅନିତି ଧର୍ମ ଅଧର୍ମ ସବୁତ ଜାଣିଛି

ସ୍ବପ୍ନେ ଅନନ୍ଦୋଛ୍ବାସରେ

ଭରା ତୃପ୍ତିର ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance