Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

SUJATA DAS

Romance

4  

SUJATA DAS

Romance

ସପନ

ସପନ

1 min
317


ଅୟୁତ ସପନ

   ଦେଖାଇ ଫଗୁଣ

    ଦେଇଗଲା ଲୁହ ଧାର ।


ଶ୍ରାବଣ ରେ ଭିଜେ

  ମୋ କାନି ପଣତ

   ସଜଳ ସିକ୍ତଏ ଶରୀର ।

 

ଦେହ ସାରା ମୋର

  ବୈଶାଖୀ ର କ୍ଷତ

   ଜଳାଏ ସ୍ମୃତି ରାଶି ।

 

ବସନ୍ତ ମଳୟ

  ଲିଭାଇ ପାରେନା

   ସ୍ବପ୍ନ ସବୁ ମୋର ବାସି ।


ଏଇଯେ ଆକାଶ

  ବିଶାଳ ତା ଛାତି

   ଲାଗେ ଭାରି କଣ୍ଟକିତ ।


 ଜୋଛନା ଆଳରେ

   ଉଆଁସୀ ରାତିଟା

    ହେଇଗଲା ମୋର ମିତ ।


 ମାଟି ସିନା ଭିଜେ

   ଶ୍ରାବଣ ପରଶେ

    ନଦୀ ହୁଏ ପୂର୍ଣ୍ଣଗର୍ଭା ।


 ଦର ପୋଡା ମନେ

   ବସନ୍ତ କି ଛୁଁଏ

    ଉଛୁଳେ ଅଗ୍ନିର ଲାର୍ଭା ।


 ଫଗୁଣ କି କେବେ

  ସହିଛି ନିଦାଘ

   ତାତିଭରା ଖରଶ୍ୱାସ ।


 ପ୍ରତାରଣା ଛଳେ

   ଛଳନା ଵଉଦେ

    ପ୍ରୀତି ଭିଜା ବାରମାସ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance