Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sahadev Behera

Romance

5.0  

Sahadev Behera

Romance

ЁЯМ╣рм╕рмкрми ЁЯМ╣

ЁЯМ╣рм╕рмкрми ЁЯМ╣

1 min
464



рм╕рмкрми рм╕рм╛рмЧрм░рнЗ рмпрнЗрммрнЗ рмнрм╛рм╕рм┐ рмпрм╛рмП

        рмЦрнЛрмЬрнЗ рморнБрмБ рморнБрмХрнБрмдрм╛ рмормгрм┐

рморми рмкрмЮрнНрмЬрнБрм░рнАрм░рнЗ  рммрм╛рмирнНрмзрм┐ рм░рмЦрм┐рмЕрмЫрм┐

        рмХрм░рм┐рммрм╛рмХрнБ рм╣рнГрмж рм░рм╛рмгрнА   ll

рмЧрм╣рм│ рмирм┐рмжрм░рнЗ   рм╢рнЛрмЗрмЧрм▓рнЗ рмдрморнЗ

        рмЖрмЦрм┐рм░рнЗ рмХрмЬрм│ рморм╛рмЦрм┐  

рморнЛ рм╕рмкрми рмнрм┐рмЬрм╛ рмЖрмЦрм┐ рмжрнБрмЗрмЯрм╛рм░рнЗ

       рм░рнВрмк рмдрнБрмо рмпрм╛рмП рм▓рм╛рмЦрм┐ ll

рмЕрмкрм╛рмЩрнНрмЧ рм╕рнЗ рмарм╛рмгрм┐ рм░рнВрмк рмдрмирнБрм╢рм┐рм░рм┐

       рмнрм┐рмЬрм╛рмП рмкрнНрм░рнЗрморм░ рмзрм╛рм░рнЗ

рмдрмирнБ рм╢рнЛрмнрм╛рмХрм╛рмирнНрмдрм┐   рм╕рнБрм╖рморм╛ рм╢рнЛрмнрм┐рмд

      рморнЛрм╣рм┐рмирнА рммрм┐рморнНрмм рмЕрмзрм░рнЗ ll

рморнЗрмШрм░ рморм▓рнНрм▓рм╛рм░ рмирм┐рмдрм┐ рмдрнЛрм│рнБрмерм╛рмЕ

      рмкрм╛рмжрм░ рмирнВрмкрнБрм░ рмдрм╛рм│рнЗ

рмдрмирнБрморми рмкрнНрм░рм╛рмг рмЕрм╕рнНрмерм┐рм░ рм╣рнБрмЕрмЗ

      рмкрнНрм░рнАрмдрм┐ рмормирнНрмжрм╛рмХрм┐рмирнА рмврм│рнЗ ll

рм╕рнВрм░рм┐рм▓рм╛ рм╕рнВрм░рм┐рм▓рм╛    рмкрнНрм░рнЗрморм░ рм░рм╛рмЧрм┐рмгрнА

        рморм┐рмарм╛ рморм┐рмарм╛ рмкрнНрм░рнАрмдрм┐ рмнрм╛рм╖рм╛

рмерм░рнЗ рмжрнЗрм▓рнЗ рм╢рнБрмгрм┐   рмжрнЗрм╣рнЗ рмЬрм│рнЗ рмирм┐рмЖрмБ

        рмШрм╛рм░рмЗ рмкрнНрм░рнЗрморм░ рмирм┐рм╢рм╛ ll



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance