Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Amit Bal

Abstract Romance Classics

4.0  

Amit Bal

Abstract Romance Classics

ସ୍ମୃତି (୨୬) ଇଛାର ହୁଲିଡଙ୍ଗା

ସ୍ମୃତି (୨୬) ଇଛାର ହୁଲିଡଙ୍ଗା

1 min
155



ବେଳେ ବେଳେ ଅନେକ ଠେଲାପେଲାରେ

 ସଂପର୍କ ସବୁ ଗଢ଼ିବାକୁ ହୁଏ

ସବୁ କିଛି ନିଜ ଇଛାରେ ନୁହେଁ,

ଉଜାଣି ନା ସ୍ରୋତାନୁକୂଳରେ ଭାସୁଛି ଡଙ୍ଗା

ଦେଖି ଦେଲେ ଯେ ଜଣା ପଡିଯିବ 

କେଉଁ ଦିନ ସେମିତି କେ କହେ !


ଦିନ ହେବା ଆଗରୁ ପ୍ରତିଥର

ରାତି ଆହୁରି ଗଭୀର ହୁଏ

ସତେ ଅବା ସମୟ ଥୁକୁଲ କହିଦେଇ

ନିୟତିର ଗତିକୁ ଅଟକାଇ ଦିଏ ,


ଏବେ ବାକି ଖାତାରେ ସ୍ବପ୍ନ ସବୁ ରହେ

ଭାସି ବୁଲିବାକୁ ଇଛାର ହୁଲି ଡଙ୍ଗାରେ ,

ପଚାରନା କେଉଁ ଦିଗରେ ଯାଏ ସେ

ନୀତି ସଂଜ ଟିକେ ନଇଁ ଗଲା ପରେ ,


ଏମିତିବି ଇଛାର ହୁଲି ଡଙ୍ଗାରେ ବସି

କହିଲ କେ କା କଥା ମାନିଛି ,

ଭୁଲା ମନକୁ ଜହ୍ନ ମାମୁଁ ଦେଖାଇ

କିଏ ସହଜରେ ମନାଇ ପାରିଛି ......... !



Rate this content
Log in