Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

କୋମଲକ୍ରିଷ୍ଣା ଅଶୋକ

Inspirational

0.2  

କୋମଲକ୍ରିଷ୍ଣା ଅଶୋକ

Inspirational

ସିଏ ହିଁ ସ୍ୱର୍ଗ ମୋର

ସିଏ ହିଁ ସ୍ୱର୍ଗ ମୋର

1 min
144



ମା' ପ୍ରେମ ଠାରୁ ସୁମଧୁର ପ୍ରେମ

ଆଉ ଅଛି କିସ ଏ ସଂସାରେ,

ତା' ସ୍ନେହ ଯଦି ଅଛି ମୋ ପାଖରେ

ମୁ ବିପଦକୁ କାହିଁ ଡରେ !


ମା' ମମତାରେ ଭରି ରହିଅଛି

ଦୁନିଆ ର ସବୁ ସୁଖ,

ସିଏ ଥାଉ-ଥାଉ ମୋ ଜୀବନରେ

ମତେ କେମିତି ଛୁଇଁବ ଦୁଃଖ !


ବଦଳୁଛି ମନ,ବଦଳେ ସମୟ

ଆଉ ବଦଳିଛି ଏଇ ଦୁନିଆ,

ବଦଳିଛି କେତେ ସ୍ନେହ-ପ୍ରେମର ବାହାନା

ହେଲେ ବଦଳିନି ଜମା ମୋ ମା' ।


ସନ୍ତାନ ଲୁହରେ ହୁଏ ଯିଏ ଦୁଖୀ

ତା'ର ଲୁହରେ ଝରେ ପ୍ରେମର ଜ୍ୟୋତି,

ନୀତି ଶେଯପାରି ସିଏ ଶୁଆଏ ମତେ

ଗପରେ-ସପରେ ଶୁଣାଇ ଗୀତି ।


ତାର ପଣତ କାନି ମୋ କୋଳ ଆଶ୍ରୟ

ନାହିଁ ତ ଜମାରୁ ଦୁଃଖର ଡର ,

ସିଏ ପାଖେଥିଲେ ମୁହିଁ ନିର୍ଭୟ

ବାସ୍ତବେ ସିଏ ହିଁ ସ୍ୱର୍ଗ ମୋର ।

      


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational