Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

କୋମଲକ୍ରିଷ୍ଣା ଅଶୋକ

Others

3  

କୋମଲକ୍ରିଷ୍ଣା ଅଶୋକ

Others

ବଡ଼ ଠାକୁର

ବଡ଼ ଠାକୁର

1 min
326



ହେ ଈଶ୍ୱର . .!! !

ତୁମେ ଜଗତର ବଡ଼ ଠାକୁର

ବିଜେ କରିଅଛ ବଡ଼ ସିଂହାସନେ ,

ଲାଗୁଅଛ ସତେ କେଡେ ସୁନ୍ଦର ।


ଲୀଳାରେ ଯେ ତୋର ଥାଏ କପଟ

ଜାଣି ପାରେନାହିଁ ମିଛ ସଂସାର ,

ବୋଲାଇ ଅଛ ଯେ, ଜଗତ ପାଳକ

କରିଅଛ ପୁଣି ସଭିଙ୍କୁ ଆତୁର ।


ଅଦ୍ ଭୁତ ତମେ,ତମ ଲୀଳା ବି ଅଦ୍ ଭୁତ

ତା'ଠାରୁ ବିଚିତ୍ର ଏଇ ସଂସାର ,

ସହସ୍ର ତୋ ବାହୁ,ମସ୍ତକ ବି ସହସ୍ର

ଆଉ ସହସ୍ର ଯେ, ତୁମ ମନ୍ଦିର ।


ପତିତ ପାବନ ଉଡାଇ ତ ଅଛ

ପତିତ ଉଧାର ପାଇଁ ,

ନାହିଁ ଏଜଗତେ,ନାହାନ୍ତି ବ୍ରହ୍ମାଣ୍ଡେ

ତୁମ ପରି ଆଉ କେହି ।


ନନ୍ଧିଘୋଷେ ତମେ କରି ଅଛ ବିଜେ

ନିବାରଣେ ଆମ ଦୁଃଖ ,

ପେଟ ପୁରି ଯାଏ ଗରିବର ପରା

ଚାହିଁଦେଲେ ତୋର ମୁଖ ।


ତୁମେ ହିଁ ସ୍ରଷ୍ଟା,ତୁମେ ହିଁ ସୃଷ୍ଟି 

ତୁମେ ହିଁ ପାଳକ ସୃଷ୍ଟିର ,

ସେଥିପାଇଁ ପରା ଜଗତର ଲୋକେ

ଡାକନ୍ତି ତୁମକୁ ବଡ଼ ଠାକୁର ।

   



Rate this content
Log in