Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

tikeshwar sahu

Inspirational

3  

tikeshwar sahu

Inspirational

ସିଧାକଥା

ସିଧାକଥା

1 min
237



ଭାରି ମିଠା ଲାଗେ ତୁମ ସିଧାକଥା

ମଧୁର ମଞ୍ଜୁଳ ବାଣୀ,

ହୃୃୃୃୃୃୃୃୃୃଦୟ ଭିତର ଆନନ୍ଦ ସବୁକୁ 

ବାହାରକୁ ଆଣେ ଟାଣି |୧|


ଓଠରୁ ଝରଇ ଅମୃୃୃୃୃୃୃୃୃୃୃତର ବାଣୀ

ସତେ କି ଗଙ୍ଗାର ଧାର,

ସେହି ଧାରଟିରେ ବହି ଯାଉଥାଇ

ମୋ ଜୀବନ ପୁଣ୍ୟ ଝର |୨|


ମୁଖରେ ସୁମିଷ୍ଟ ବଚନ ଅମୃୃୃୃୃୃୃୃୃୃତ

ହରେ ଦୁଃଖ ଜୀବନର ,

ପରମ ଆନନ୍ଦ ଲଭେ ଜୀବନରେ

ପରମ ଆନନ୍ଦପୁର |୩|


ଜଗତ ଜଞ୍ଜାଳ ମୋହରି ଜୀବନ 

ତୁମେ ଅମୃୃୃୃୃୃୃୃୃୃୃୃତର ଝର,

ତୁମରି କୃୃୃୃୃୃୃୃୃୃୃପାରେ ଅବଶ୍ୟ ଲଭିବି

ଦେବୋପମ ସତ୍ୟଧାର |୪|


ମୁଁ ଯେ ଏ ମାଟିର ଛୋଟ ମଣିଷଟେ

ତୁମେ ବୈକୁଣ୍ଠର ଦେବ,

ମୋର ଛୋଟ ହାତ ପହଞ୍ଚି ପାରେନା

କିବା ଲାଭ ତାହା ହେବ |୫|


ଫୁଲର ବାସନା ପବନରେ ଝରେ

ତୁମ ସିଧା ପରଶରେ

ପରଶକୁ ଲଭି ଆନନ୍ଦ ଲଭଇ

ତୁମରି କୁରୁପା ଭରେ |୬|


ଖଞ୍ଜିଅଛ ଜଳ ସ୍ଥଳ ଆକାଶରେ

ମଣିଷ ପାଇଁକି ସବୁ,

ସେ ସବୁ ଭୁଞ୍ଜୁଛୁ ତୁମରି ଦୟାରେ

ତୁମରି କରୁଣା ହେତୁ |୭|


ଏ ମାୟା ସଂସାର ଅଟେ ସିନା ଘୋର

ବିପଦ ସଂପଦ କାଳ,

ପ୍ରଭୁ ପଦ ବିନା ନ ଲାଗଇ ମନ

ସବୁ ତ ତୁମରି ବଳ |୮|


ମୋ ହୃୃୃୃୃୃୃୃୃୃୃୃଦୟେ ଦିଅ ଅଶେଷ ଶକତି

ଯହିଁରେ ସେବିବି ପଦ,

ତେବେ ଯାଇ ସିନା ଶ୍ରୀପଦ ଲଭିବି

ପାଇବି ତହିଁର ଭେଦ |୯|


ସିଧାକଥା ମୋର ଶୁଣିବ ହେ ପ୍ରଭୁ

ଟିକିଏ ଆଶିଷ ଦେବ,

ତୁମ କରୁଣାରୁ କିଞ୍ଚିତ ପାଇଲେ 

ହୃୃୃୃୃୃୃୃୃୃୃୃୃୃୃଦୟ ଧନ୍ୟ ହୋଇବ |୧୦|



Rate this content
Log in