Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Shakti Prasad Das

Inspirational

3  

Shakti Prasad Das

Inspirational

ହୋଲି - ୨୦୨୨

ହୋଲି - ୨୦୨୨

1 min
142


ଅଳ୍ପ ଥିଲା ଏହି ବର୍ଷ ହୋଲିର ସମ୍ଭାର

           କରୋନାର କଟକଣା ଥିଲା କିଛି କିଛି,

ସାମୁହିକ ଆୟୋଜନ କରି ପରିହାର

           ନିଜ ଘରେ ରଂଗ ଖେଳ ସୀମିତ ରହିଛି ।


ଫଗୁଣ ତ ଅପସରି ଗଲା

           ନେସି ହୋଇ ଫଗୁର ରଂଗରେ,

ଢାଳି ଭାଂଗପଣାର ମଦିରା,

           ଆରମ୍ଭି ପ୍ରସ୍ତୁତି ପର୍ବ ସ୍ବାଗତ ଗ୍ରୀଷ୍ମରେ ।


ଜୀବନର ସବୁ ଗ୍ରୀଷ୍ମ ପୂର୍ବେ

           କାଳେ କାଳେ ଥାଏ ମଧୁ ମାସ,

ଦେବା ପାଇଁ ପୁନଶ୍ଚ ପ୍ରତ୍ୟୟ-

           ସୃଷ୍ଟି ଯଦି ଅଛି ତେବେ ଅଛିରେ ବିଲୟ।


ସୁଖ ବେଳେ ନ ହୁଅ ଉତ୍ଫୁଲ୍ଲ,

           ଦୁଖ ହେଲେ ନ ହୁଅ ଅଧିର

ଭଂଗା ଗଢା ଚାଲିଛି ପ୍ରତ୍ୟହ,

ସଂସାରରେ କିଛି ନୁହେ ଚିର ।


ଫଗୁଣ ସମୀର ଆଜି ଗଲା କାନେ କହି,

           ସରିଗଲା ଜୀବନରୁ ଆଉ ଏକ ବର୍ଷ

ଅବଶିଷ୍ଟ ଜୀବନକୁ ବଂଚିବା ପାଇଁ କି,

           ସମୁଚିତ ଉପାୟରେ, ନ ହୋଇ ବିମର୍ଷ ।

           


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational