Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Satyabati Swain

Inspirational

4  

Satyabati Swain

Inspirational

ଧୋ ରେ ବାଇଆ ଧୋ

ଧୋ ରେ ବାଇଆ ଧୋ

1 min
519


ଧୋ ରେ ବାଇଆ ଧୋ

ମା ଗୀତ ଗାଇ ଶୁଆଉ ନାହିଁ ଆଉ

ଫୋନ୍ ରୁ ଶୁଣି ଶୋ ।


ଚୁଲିକୁ ଗଲାଣି ମା ଗୀତ

ମୋବାଇଲ ଧରାଇ ମା କାମେ ବ୍ୟସ୍ତ

ପିଲାହୁଏ ଉଲ୍ଲସିତ ।


ଖାଇଲେ ମୋବାଇଲି

ଶୋଇଲେ ,ପଢିଲେ ମୋବାଇଲି

ଏ ମାନିଆ ହେଲାଣି ବୁଢ଼ାଠୁ ଟୋକା ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ।


ମା ହେଲା ଚାକିରିଆ

ପିଲାକୁ ପାଳିଲେ ମା ହୋଇ ଆୟା

ରୋଜଗାର ପଛେ ବାୟା ସାରା ସଂସାର ତ ।


ବାପା ପୁଅ ବାହା ପାଇଁ 

ଆଗ ଚାକିରିଆ ବୋହୁଟେ ଖୋଜୁଛି

ଯା ହେଉ ପଛେ ଲୋଡ଼ା ଆଗ ଆମ ଅର୍ଥ ।


ସୁଖ ତ ଗାଧୋଇ ଗଲା

ବୁଢ଼ୀ କାଳେ ଶାଶୁ ରାନ୍ଧେ ବାଢେ

ବୋହୁ ପା ଚାକିରି ପିଲା ଲୋ ମିତ ।


ଜୀବନ ଯେଉଁଠି ବ୍ୟସ୍ତ

କେଉଁଠୁ ଆଉ ଶୁଭିବ ନାନା ବାୟା ଗୀତ

ମୋବାଇଲି କରେ ସେ କାମ ତ ।


ଆ ଜହ୍ନ ମାମୁଁ ସରଗ ଶଶୀ

ମୋ ଲୁଲୁ ପଡ଼ରେ ଶୋଇ ବାଜିଲାଣି ଘଣ୍ଟାରେ ବାର

ହ୍ଵାଟସ୍ ଅପ୍ ଫେସ ବୁକ୍ ରେ ଚାର୍ଟ ହେବ ତ ।


ବାପା ଟପ୍ ଟପ୍ ମା ଟପ୍ ଟପ୍

ଛୁଆଟି ବିକଳ ହୋଇ ଛୁଆ ୟାକୁ ତାକୁ ଚାହିଁ

ଖୋଜିଲାଣି ଏବେ ଫୋନ୍ ଲ୍ୟାପଟପ୍ ସଙ୍ଗାତ ।


ତୁ ତ ମୁତୁରୀ ମୁଁ ତ ମୁତୁରୀ

ବାପା ମା ପୁଅ ହେଁସ ଧୋଇବା କାଇଁ

ସମସ୍ତେ ନିଜ ଜାଗାରେ ହୋଇବା ବ୍ୟସ୍ତ ।


ନେଟ୍ ପ୍ୟାକ ପକାଇଛି ବାପ

ପିଲା ଅନ୍ ଲାଇନ୍ ପାଠ ପଢିବ ବୋଲି

ପାଠ କି ହେବ ଅଶ୍ଳୀଳ ଭିଡିଓ , ଫ୍ରି ଫାୟାର ଦେଖି ମୃତ।


ପୁରୁଣା କୁହଇ ଚୋପ୍

ନୂଆ କହୁଛି ଓଲୁ ଅପଡ଼େଟ ହୁଅ ବାପ ଧନ

ସମୟ ବଦଳିବା ସହ ବଦଳ ତୁମେ ତ ।


ସେ କାଳ ପଖାଳ ଗୀତ

କାଇଁକି ଆଉ ପାଣି ପକାଇ ଖୋଜୁରେ ବାଇଆ

ତୁ ଟା ସୁଦୁ ନିପଟ ଚୁଡା ଢୋଲ ମୂର୍ଖ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational