Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bijaya Kumar Swain

Inspirational

4.5  

Bijaya Kumar Swain

Inspirational

ଧନ୍ୟ ହେଲା ଦେଶ ତୁମକୁ ପାଇ,

ଧନ୍ୟ ହେଲା ଦେଶ ତୁମକୁ ପାଇ,

1 min
416



ଧନ୍ୟ ହେଲା ଦେଶ ତୁମ କୁ ପାଇ

ସ୍ମରଣୀୟ ଏହି ଅକ୍ଟୋବର ଦୁଇ

କାଳ କାଳ ପାଇଁ ରହିଲା ନାମ

ଏ ପୁଣ୍ୟ ତିଥିରେ ହେଲ ଜନମ ।


ଗୁଜୁରାଟ ରାଜ୍ୟ ପୋର୍ ବନ୍ଦର

ସେ ଦିନ ଆନନ୍ଦେ ହେଲା ବିଭୋର

ଅଠର ଶହ ଅଣ ସ୍ତରୀ ମସିହା

ଅକ୍ଟୋବର ଦୁଇ ଜାଣେ ଦୁନିଆଁ ।


ପୂତୁଲି ବାଈ ଙ୍କ କୋଳ ମଣ୍ଡନ

କରିଲେ ମୋହନ ଜଗତ ପ୍ରାଣ

କରମ ଚାନ୍ଦ ଙ୍କ ଯୋଗ୍ୟ ନନ୍ଦନ

ଅହିଂସା ପୂଜାରୀ ଚୀର ବନ୍ଦନ ।


ପାଠ ପଢି ଭଲ ମଣିଷ ହୋଇ

ଦେଶ କୁ ସ୍ବାଧୀନ କରିବା ପାଇଁ

ଅହିଂସା ମନ୍ତ୍ର ରେ ଦୀକ୍ଷିତ ହୋଇ

ସ୍ୱାଧୀନତା ନାବ ଥିଲ ଟି ବାହି ।


ତୁମ ଯୋଗୁଁ ଆମେ ହେଲୁ ସ୍ୱାଧୀନ

ସ୍ୱାଧୀନତା ମଧୁ କରିଲୁ ପାନ

ଜାତି ପାଇଁ ଥିଲା ତୁମ ଜନମ

ଜାତିର ଜନକ ଘେନ ପ୍ରଣାମ ।


ପୁଣ୍ୟ ଜନ୍ମ ତିଥି ଆଜି ଦିନ ରେ

ପୂଜୁ ଛୁ ହେ ବାପୁ ତୁମ୍ଭ ପୟରେ

କୃତଘନ ନୋହି କୃତଜ୍ଞ ହେବୁ

ମାତୃଭୂମି ସେବା ବ୍ରତ କରିବୁ ।


କରିବ ଆଶିଷ ହେ ମହମନା

ମନରେ ଭରିବ ଦିବ୍ୟ ଭାବନା

ଦେଶ ସୁରକ୍ଷା ରେ ବ୍ରତୀ ହୋଇବୁ

ତୁମ ଆଦରସ ପଥେ ଚାଲିବୁ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational