Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

kahnu charan sahu

Inspirational

3  

kahnu charan sahu

Inspirational

ଗାନ୍ଧୀ ତୁମେ ଫେରିଆସ

ଗାନ୍ଧୀ ତୁମେ ଫେରିଆସ

1 min
387



ଭାରତ ମାତାର ସୁଯୋଗ୍ୟ ସୁପୁତ୍ର

 ଘେନ ହେ ଆମ ନମନ

ଇତିହାସ ଗାଏ ତବ ଜୟଗୀତି

ଧରମ ତୁମ ମହାନ ।

ଅହିଂସାର ସ୍ୱାଦ ଚାଖିଲା ଭାରତ 

ସ୍ୱାଧୀନ ହୋଇଲା ଦେଶ....

ଗାନ୍ଧୀ ତୁମେ ଫେରିଆସ

 ଗାନ୍ଧୀ ତୁମେ ଫେରିଆସ ।


ଜାତିର ଜନକ ଭାରତ ନାୟକ

ଦେଖିଯାଅ ଥରେ ଆସି

ଅଧର୍ମର ଧ୍ଵଜା ଉଡିଲା ଗଗନେ 

ନିର୍ଦ୍ଦୋଷ ପାଏ ହେ ଫାଶୀ ।

ତୁମେ ଗଲା ପରେ ରାମରାଜ୍ୟ ଗଲା 

ଅନ୍ୟାୟେ ଭରିଲା ଦେଶ....

ଗାନ୍ଧୀ ତୁମେ ଫେରିଆସ 

ଗାନ୍ଧୀ ତୁମେ ଫେରିଆସ ।

ପାପୀ ଅତ୍ୟାଚାରେ ଦେଶଜାତି ଥରେ 

ଶାନ୍ତି ତ ଯାଇଛି ହଜି

କାମନ୍ଧର ଠାରେ ନାରୀର ସମ୍ମାନ 

ରକତେ ଯାଇଛି ଭିଜି ।

ଆସ ହେ ମହାତ୍ମା ସତ୍ୟର ସ୍ପନ୍ଦନେ

 ଅପେକ୍ଷା କରିଛି ଦେଶ...

ଗାନ୍ଧୀ ତୁମେ ଫେରିଆସ 

ଗାନ୍ଧୀ ତୁମେ ଫେରିଆସ ।।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational