ଇଂ ଶୁଭ୍ରାଂଶୁ କୁମାର ବେହେରା

Abstract

4.0  

ଇଂ ଶୁଭ୍ରାଂଶୁ କୁମାର ବେହେରା

Abstract

ଶୁଖିଲା ପତ୍ର

ଶୁଖିଲା ପତ୍ର

1 min
172


ରୁକ୍ଷ ହେୟ ଗ୍ରାସେ ନିସ୍ତେଜତା

ଥର ଥର ଭାଳଇ ମଉନେ ,

ହସୁଥିଲା ଖେଳୁଥିଲା

ଲାସ୍ୟମୟୀ ଢଳୁଥିଲା 

ଏଇ ପୁବେଇ ପବନେ ,

ଭୟରେ ଭରିଛି ଦେହ

ଦେଖି ତାର କ୍ଷୀଣ ସୁଅ

ପ୍ରମାଦ ଗଣଇ ମନେ ।


ଏ ଧରଣୀ ତା ରଙ୍ଗ ରସରେ

ତା ବିନା ଯେ ରୂପହୀନ ,

ଛାୟା ରୂପେ ଶୀତଳତା

ପୁଣି କେବେ କ୍ଷୁଧାର୍ତ୍ତତା

ସର୍ବେ ଅଭ୍ଯନ୍ତେ ସମାନ ,

ଅନ୍ତ ତାର କ୍ରିୟା କାଳ 

ଆସିବେ ନବ ପଲ୍ଵଳ

ଏ ଯେ ବିଧିର ବିଧାନ ।


ଅତୀତକୁ ସାଉଁଳି ସାଉଁଳି

ଆପଣାକୁ ଉଷ୍ଣ କରୁଥାଏ ,

ଯେମିତିକା ଫଳ ପୁଷ୍ପ

ତାର ଯେ ଭିନ୍ନ ଆୟୁଷ

ଥିଲା କଳ୍ପନା ବାହାରେ ,

ନିରିହ ପଥିକ ସୁଖ

କ୍ଷଣିକ ଲିଭାଏ ଦୁଃଖ

ହେଜେ ବିରହ ମନରେ ।


    


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract