Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

AJIT KIMAR TRIATHY

Classics

3  

AJIT KIMAR TRIATHY

Classics

ଶୋଇଯାଅ ବୀର

ଶୋଇଯାଅ ବୀର

1 min
11.7K



ଶୋଇଯାଅ ବୀର,ଶୋଇଯାଅ !

ଶୋଇଯାଅ ତୁମ ତୁଳି ତଳ୍ପ ତେଜି

ଶର ଶଯ୍ୟା ସଜାଇଛି ବୀର ।

ଭଲପାଅ ବୋଲି - ମୁହିଁ ତୁମ, 

ପ୍ରିୟ ଧନୁର୍ଦ୍ଧର,ବାସବ କୁମର 

ଭଲ ପାଅ, ଭଲପାଅ ବୋଲି

ରଣାଙ୍ଗନେ ଶେଯ କରିଲା ତୟାର ।।

ଟାଣି ଗାଣ୍ଡିବ ଟଙ୍କାର

ତୋଳି ଶତ ସହସ୍ରର ଶର,

ମାତୃଭୂମି ମୃତ୍ତିକା ଚାଦର ।

ହସ୍ତିନା ଭୁବନ !

ଯାହା ଥିଲା ମା' ଠୁଁ ମହାନ

ତାର ରକ୍ଷା ପାଇଁ ଶୋଇଗଲେ

ତାକୋଳରେ ଦେଇଣ ରୁଧିର ।।

ଧନ୍ୟ ତୁମ ବଜ୍ର ଶପଥ,

ଧନ୍ୟ ତୁମେବୀର

ପିତା ଶାନ୍ତନୁ ; ମାତା ସତ୍ୟବତୀ

ବିବାହର ପଥ କଲ ପରିଷ୍କାର ।

ହେ ଗଙ୍ଗା ନନ୍ଦନ , ଭୀଷ୍ମ ପିତା ମହ !

ଧନ୍ୟ ତୁମ ମାତୃଭୂମି ସୁରକ୍ଷା ବିଚାର ।।

କିନ୍ତୁ ହେଲା କ'ଣ ?

ପ୍ରତିଜ୍ଞା ନୋହିଲା ସାକାର

ଅକାରଣେ ଅନ୍ୟାୟ, ଅନୀତିର.....

ହୋଇ ସହଚର, ସବୁ ଜାଣି,ଶୁଣି

ମାନି ଦୁର୍ଯୋଧନ - ଅହଂକାର

ହେଲ ନୀରବ , ନିର୍ବିକାର ? ।।

ଆଖି ଆଗେ ମାତୃଭୂମି ପରିଜନ.....

କରିଲା ସଂହାର

କିଲାଭ ପାଇଲ, କିଲାଭ ପାଇଲ ?

ପିତାଙ୍କୁ ଦେଇଥିଲ ଯେଉଁ ଗିର ? ।

ଆହେ ଦେବବ୍ରତ ପ୍ରତିଜ୍ଞା ରକ୍ଷା......

ନୋହିଲା ତୁମର !

ଶୋଇଯାଅ , ଶୋଇଯାଅ ବୀର !

କେତେଦିନ ଦେଖିବ ଅତ୍ୟାଚାର

ଶୁଣିବ ଆତ୍ମୀୟ,ସ୍ଵଜନ ଚିତ୍କାର ? ।।

ଇଚ୍ଛା ମୃତ୍ୟୁ ତ୍ୟାଗୀ ; ଚିରନିଦ୍ରା ନିଅନ୍ତୁ ଏଥର 

ଶର ଶଯ୍ୟା କରି ପରିହାର ।

ଶାନ୍ତିର ସେ ଅଫେରନ୍ତା ପଥ

ଯାହା ନିତ୍ୟ,ସତ୍ୟ ଚିରନ୍ତନ,ଶାନ୍ତି,ମୁକ୍ତି - 

ଜୀବନର ଅଟେ ଶ୍ରେୟସ୍କର ।।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics