Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sunanda Mohanty

Abstract Thriller Others

3  

Sunanda Mohanty

Abstract Thriller Others

ଶୀତରାତି

ଶୀତରାତି

1 min
190


ଶୀତରାତି କେବେ ଆଣେ ଭୀତି କେବେ ସ୍ପୁର୍ତ୍ତି 

କେବେ କେବେ ହାଡ଼ ଭଙ୍ଗା ଜାଡ କେବେ ଭରିଦିଏ ତାତି ।


କେବେ ଗାଏ କିଏ ଗୀତି କେବେ ମନେ ଆଣି ଦିଏ ସ୍ମୃତି 

ଶୀତ ସଙ୍ଗେ କିଏ ମିତ ବସିଥାଏ କିଏ କାକୁତି ମିନତି କରଇ ନିତି ।


ଶୀତ ଭରିଦିଏ ଭିତରେ ବାହାରେ ପ୍ରିତୀ ପୁଣି ଆଣୁଥାଏ ମୈତ୍ରୀ

କିଏ ଭାବୁଥାଏ ତୁଳିତଳ୍ପ ଶଯ୍ୟାରେ କାହିଁକି ପାହୁନି ରାତି ।


ପ୍ଲାଟଫର୍ମ ରେ ରାଜରାସ୍ତାରେ ଭଵେ ଶୀତ ଭାରି ଅସରନ୍ତି 

କବି ଲେଖକ ଗାଳ୍ପିକ ମନରେ ଶବ୍ଦ ବିନ୍ୟାସର ପ୍ରତିଶ୍ରୁତି ।


ଭାବରୁ କିଛି ସଜାଡି ଲେଖନୀକୁ କରାଏ ଚଞ୍ଚଳ ମତି 

କିଏ କହେ ପୁଣି ଶୀତ ଆଣୁଥାଏ ଭରା ଭରା ଫୁଲ ଆଉ ପ୍ରଜାପତି ।


କିଏ ପୁଣି ଖାଇ ଧୋକା ଦୁନିଆଁରେ ଶୀତ କୁ କରଇ ସାଥି 

ଶୀତର କୁହୁଡି କାକର ବେଳାରେ କାହାର ବଢଇ ତୃପ୍ତି ।


ଆକାଶ ଆଖିରୁ ଟୋପା ଟୋପା ଲୁହ କାକରରେ ହୁଏ ସମାପ୍ତି 

ମୋ ଆଖିକୁ ଜମା ନିଦ ଆସେ ନାହିଁ ଭାବେ ଶୀତର ନହେଉ ଇତି l


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract