Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Chandan Sahu

Action Classics Inspirational

3.4  

Chandan Sahu

Action Classics Inspirational

ସହିଦ୍ ତୁମକୁ ସଲାମ୍

ସହିଦ୍ ତୁମକୁ ସଲାମ୍

1 min
185


ଭାରତ ମାଆର ହେ ବୀର ସନ୍ତାନ ଯବାନ 

ତୁମପରି ପୁତ୍ର ପାଇ ଏ ଭାରତ

ହୋଇଅଛି ଆଜି ଧନ୍ୟ ।


କର୍ତ୍ତବ୍ୟର ପଥେ ଜାଗି ଅଛ ସଦା

ଦେଇ ନାହଁ ପଛ ଘୁଞ୍ଚା

ବାହୁବଳେ ତୁମ ଶତ୍ରୁକୁ ଜିଣିଛ

ମନେ ତୁମ୍ଭ ନାହିଁ ଇର୍ଷା ।


ତୁମପାଇଁ ସିନା ଏ ଭାରତ ଭୂଇଁ

ଟେକିଛି ସର୍ବଦା ମଥା

ବିଜୟର ପଥେ ଉଡ଼ାଇଛ ତୁମେ

ପୂତ ତ୍ରିରଙ୍ଗା ପତାକା ।


ମନରେ ଧରିଛ ଦେଶ ପ୍ରେମ ଭାବ

ହାତରେ ଗୁଳି ବନ୍ଧୁକ

ମାଟି ମାଆ ପାଇଁ ଆତ୍ମବଳି ଦେଇ

ରଖିଛ ମାଟିର ଟେକ ।


ତୁମରି ବିଛେଦେ ଦେଶବାସୀ ଆଜି

କରୁଛନ୍ତି ଅଶ୍ରୁପାତ

ତୁମ ପାଦତଳେ ଭକ୍ତି ପୁଷ୍ପ ଦେଇ

ସଲାମ୍ କରେ ଏ ଭାରତ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Action