Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jyotirmayee Panda

Abstract Classics Inspirational

3  

Jyotirmayee Panda

Abstract Classics Inspirational

ସହିଦ୍ କଥା

ସହିଦ୍ କଥା

1 min
195


ହେ ମୋର ଦେଶବାସୀ ମାନେ 

ତୁମେ ଚିତ୍କାର କରି ଜଣେଇ ଦିଅ

ଏଇ ଶୁଭ ଦିନ ଆସିଛି ଆମର 

ତ୍ରିରଙ୍ଗା ଉଡେଇ ସମସ୍ତଙ୍କୁ ଦେଖେଇ ଦିଅ ।


ଭୂଲି ଯାଅନାହିଁ ଯେ ବହୁ ହିରୋ

ସୀମାରେ ପ୍ରାଣ ହରାଇଛନ୍ତି 

ସେମାନଙ୍କୁ ମନେରଖ 

ଯେଉଁମାନେ ଆଉ ଘରକୁ ଫେରି ନାହାଁନ୍ତି 

ମୋର ପ୍ରିୟ ଦେଶବାସୀ ମାନେ 

ଆଖିରେ ଲୁହ ଭରିଦିଅ

ସେମାନଙ୍କ ବଳିଦାନକୁ ମନେରଖ ।


ଯେତେବେଳେ ହିମାଳୟ ଆହତ ହେଲା 

ସ୍ୱାଧୀନତା ବିପଦରେ ପଡ଼ିଥିଲା 

ସେତେବେଳେ ନିଃଶ୍ୱାସ ଚାଲିଥିବା ଯାଏଁ 

ବହୁ ହିରୋଙ୍କର ଲଢେଇ ଥମି ନଥିଲା 

ସେଇ ଅମର ଲଢେଇକୁ ମନେରଖ

ଆମର ସହିଦ୍ ଙ୍କ ବଳିଦାନକୁ ମନେରଖ । 


ଯେତେବେଳେ ଦିୱାଲିର ଉତ୍ସବ ଆସେ

ଚାରିଆଡ ଆଲୋକରେ ଭାରିଥାଏ 

ସେତେବେଳେ ସେମାନେ ରକ୍ତର ହୋଲି ଖେଳୁ ଥାଆନ୍ତି 

ସେମାନେ କେତେଯେ ଗୁଳି ବାରୁଦର ସମ୍ମୁଖୀନ ହେଇ ଥାଆନ୍ତି 

ସେଇ ରକ୍ତ ଜୁଡୁବୁଡୁ ଶରୀରକୁ ମନେରଖ

ଆମର ଅମର ଭାରତୀୟଙ୍କ ବଳିଦାନକୁ ମନେରଖ ।


ଜଗତର ନାଥ ଜଗନ୍ନାଥଙ୍କ ନିକଟରେ 

ପ୍ରାର୍ଥନା କର ସେଇ ସହିଦ୍ ଙ୍କ ପାରିବାର ପାଇଁ 

ତାଙ୍କୁ ସାନ୍ତ୍ଵନା ଦେଇ ତାଙ୍କ ମନୋବଳ ବଢେଇ ରଖ 

ସେମାନେ ବୀର ଯୋଦ୍ଧାର ଆତ୍ମୀୟ ,ତାଙ୍କୁ ଗର୍ବ କରିବାକୁ ଦିଅ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract