Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jyotirmayee Panda

Abstract Classics Inspirational

4  

Jyotirmayee Panda

Abstract Classics Inspirational

ହୋଲି ପର୍ବ

ହୋଲି ପର୍ବ

1 min
343


ସାଙ୍ଗମାନେ ହୋଲି ପର୍ବ ଆସିଛି

ଖୁସିରେ ହସିବାକୁ,

ପୂର୍ଣ୍ଣ ଗୀତ ଗାଇବାକୁ,

ମନକୁ ମଜା କରିବା ପାଇଁ,

ଆଜି ଏହା ଏକ ପର୍ବ 

ପ୍ରିୟ! ହୋଲି ପର୍ବ ଆସିଛି

ସେ ଆମକୁ ହସାଇବାକୁ ଆସିଛି ।


ସାଙ୍ଗମାନେ ହୋଲି ପର୍ବ ଆସିଛି

ଏହି ବାହାନାରେ,

କିଛି ସମୟ ପାଇଁ ଗାନ କର,

ଦୁଃଖୀ ଜୀବନକୁ ଉପଭୋଗ କର,

ମଜା ନିଅ ଏ ପର୍ବର 

ପ୍ରିୟ ହୋଲି ପର୍ବ ଆସିଛି

ଏ ଦୁନିଆଁକୁ ମୋହିବାକୁ ଆସିଛି ।


ହଁ, ଏଠାରେ ଦେଖନ୍ତୁ 

ଏଇ ବନ୍ଧୁକ ପିଚକାରୀ,

ତୁମର ରଙ୍ଗୀନ ପିଚକାରୀ 

କେମିତି ସଜ୍ଜିତ ଅଛି,

ପ୍ରିୟ ହୋଲି ପର୍ବ ଆସିଛି

ଆମ ଖୁସି ବଢେଇବାକୁ ଆସିଛି ।


ତୁମର ପିଚକାରୀ ରଙ୍ଗରେ,

ଆଜି ଗୋଲାପୀ, ପ୍ରତିଦିନର ସକାଳ

ଏବଂ ମୋ ଉପରେ ସୂର୍ଯ୍ୟ କିରଣ ବି 

ଆଜି କିଛି ଅଲଗା ଦେଖା ଯାଉଚି 

ପ୍ରିୟ ହୋଲି ପର୍ବ ଆସିଛି

କୋଳାହଳର ମାହଲ ନେଇ ଆସିଛି ।


ଯାହାକୁ ରଙ୍ଗୀନ କର,

ମୁଣ୍ଡରୁ ପାଦ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ,

ମାରିଚାଲ ମାରିଚାଲ ସେ ପିଚକରୀ,

ଆଜି ମଜା ନେଇଯା ଏ ଦିନର 

କାଲିକି ଏ ମୁହୂର୍ତ୍ତ ଆଉ ଥିବ କି ନାହିଁ 

ପ୍ରିୟ ହୋଲି ପର୍ବ ଆସିଛି

ସ୍ମୃତି ହେଇ ରହିବାକୁ ଆସିଛି ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract