Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prafulla Chandra Mishra

Inspirational

1.0  

Prafulla Chandra Mishra

Inspirational

ଶାନ୍ତି

ଶାନ୍ତି

1 min
555



ଶାନ୍ତି ର ଦୂତ ଶ୍ରୀରାମ, କୃଷ୍ଣ

ଶାନ୍ତି ର ଦୂତ ବୁଦ୍ଧ

ଦୟା,କ୍ଷମା,ମାୟା,ସ୍ନେହେ,ପ୍ରେମେ,ଧର୍ମେ

ଭାତଚ ହେଲା ଉଦ୍ବୁଦ୍ଧ  ।।


ନୀତି, ଅନୀତି ର ଉର୍ଦ୍ଧେ ଜୀବନ

ଆଲୋକ ରଶ୍ମୀ ରେଖା

ସମାଜ ଗଠନେ ଶତ୍ୟ, ଶାନ୍ତି ସେ ଯେ

କାହା ବନ୍ଧୁ କାହା ସଖା  ।।


ବୈଦିକ ଯୁଗରୁ ଋଷି, ମହର୍ଷି

ଓଁ ଶାନ୍ତିଃ ଓଁ ଶାନ୍ତିଃ

ବେଦେ ସନ୍ନିହିତ ଏ ଶାନ୍ତି ମନ୍ତ୍ରେ

ସର୍ବେ ସତ୍ୟ ଆଚରନ୍ତି ।।


ଶାନ୍ତି ର ମିତ୍ର ଅହିଂସା,ସତ୍ୟ

ମନ୍ତ୍ର ରେ ଜାତି ପିତା

ଭାରତ ମାଟିରେ ଉଡଇ ଜାତୀୟ

ତ୍ରିରଙ୍ଗା ଶାନ୍ତି ଧ୍ଵଜା ।।


ଶାନ୍ତି ର ଦୂତ ଲାଲ ବାହାଦୁର

ଜବାନ୍ ଜୟ କିଶାନ୍

ମନ୍ତ୍ରେ ଦିକ୍ଷୀତ ଏ ମାଟି ସନ୍ତାନ

ହୋଇଗଲେ ମହିୟାନ ।।


ଶାନ୍ତି ଅମୃତ ଶାନ୍ତି ସରଗ

ବିଶ୍ଵ ର ଶକ୍ତି ଶାନ୍ତି

ବିଶ୍ଵେ ମଧୁମୟ ହୁଅଇ ଜୀବନ

ବିରାଜିଲେ ଶାନ୍ତି, ମୈତ୍ରୀ ।।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational