Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ajit Kumar Raut

Abstract Tragedy

4  

Ajit Kumar Raut

Abstract Tragedy

ଶାନ୍ତି ମିଳୁ ଜୀବନେ

ଶାନ୍ତି ମିଳୁ ଜୀବନେ

1 min
253


ଶାନ୍ତି ଜୀବନରେ ନ ମିଳିଲା ଦିନେ

ହେଲା ମୋ ସତୁରୀ ବର୍ଷ

ଗୃହର ଜଞ୍ଜାଳେ ଘାଣ୍ଟି ହେଉ ଅଛି

ଜୀବନେ ନାହିଁଁରେ ହର୍ଷ ।


ସବୁତ ଜାଣିଛୁ ତୁହିରେ କାଳିଆ

କିଅବା କହିବି ମୁହିଁ

ଏ ଜୀବନ ତୋର ଭାଗ୍ୟ ଲେଖିଅଛୁ

କିଛି କହିବାର ନାହିଁ ।


ତଥାପି ହେ ପ୍ରଭୁ ଧର୍ଯ୍ୟ ଧରି ଅଛି

ମନୁଷ୍ୟ କର୍ତ୍ତବ୍ୟ ଚାହିଁ

ରହି ସତ୍ୟମାର୍ଗେ କର୍ମ କରୁ ଅଛି

ମୁଁ ଅଧର୍ମ କରି ନାହିଁ ।


ଜୀବନରେ କଷ୍ଟ ଦେଇ ନାହିଁ କାର

କହିନି କଟୁ ବଚନ

ଜନତା ସେବାରେ ଅଛି ନିରନ୍ତର

ଦେଖୁଛି ଚକାନୟନ ।


ଦିଅ ଶାନ୍ତି କିଛି ବୃଦ୍ଧ ବୟସରେ

ଦେଖୁ ଅଛ ପ୍ରଭୁ ନେତ୍ରେ

ନ ଦେଲେ ନାହିଁ ଟି କର୍ମ କରୁ ଥିବି

ପ୍ରାଣ ଥିବା ଯାଏ କ୍ଷେତ୍ରେ ।


ଏ ଜୀବନ ତୋର ଦେଇଛୁ ଅନନ୍ତ

କର୍ମ କରିବାର ପାଇଁ

କରୁ ଅଛି କାର୍ଯ୍ୟ କର୍ତ୍ତବ୍ୟରେ ରହି

କେବେ ମୁଁ ଭୁଲିବି ନାହିଁ  ।


ଶାସ୍ତ୍ର ରୁ ଜାଣିଛି ମାନବ ଜନମ 

ଦୁର୍ଲ୍ଲଭ ଅଟେ ହେ ପରା

କର୍ତ୍ତବ୍ୟ ପଥରେ ଅଛି ମୁଁ ସର୍ବଦା

ରହୁ ଭକ୍ତି ପଦେ ସାରା ।


ମୃତ୍ୟୁର ଶଯ୍ୟାରେ ତୁଣ୍ଡେ ଗୁଞ୍ଜୁ ପ୍ରଭୁ 

କାଳିଆ କାଳିଆ ନାମ

ନେତ୍ରେ ଆଙ୍କି ଥାଉ ଚକାନୟନ ଟି

ଏହୁ ଅଭିଳାଷ ମମ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract