Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lata Behera

Abstract

4  

Lata Behera

Abstract

ଘାସଫୁଲ ଗୁଗୁଚି

ଘାସଫୁଲ ଗୁଗୁଚି

2 mins
385



ଘାସଫୁଲ ମୁହିଁ ଗୁଗୁଚିଟିଏ ମୁଁ 

     ବିଲ ବଣ ବୁଦେ ଥାଏ

ବେଶୀ ନ ହେଲେ ବି ଥରେ ଅଧେ କିଏ

    କେବେ ମୋତେ ଲୋଡିଥାଏ ।

କାହା ଉପକାର ନ କରିଲେ ନାହିଁ 

     କ୍ଷତି ବି ତ କରେ ନାହିଁ 

ମୋ ଭିତରେ ଯିଏ ପଶି ଯାଇଥାଏ

    ତା'ଠି ଲାଗିଥାଏ ମୁହିଁ ।

ତା ଦେହରେ ଲାଗେ ତା' ପିନ୍ଧା ପୋଷାକେ

      ଭଲପାଏ ବୋଲି ତାଙ୍କୁ 

କଣ୍ଟି ହେଇଯାଏ ଦେହରେ ମୁଁ ଯେବେ

    ଫିଙ୍ଗି ଦ୍ୟନ୍ତି ବାହାରକୁ ।

ଗୋଟି ଗୋଟି କରି ବାହାର କରନ୍ତି 

    ମନେ ଗାଳି ଅସୁମାରୀ 

ତାଙ୍କ ହାତ ସ୍ପର୍ଶେ ସେଇ ଗାଳି ମୋତେ

    ଲାଗଇ ଚନ୍ଦନ ପରି ।

ଟିକିଏ ଦୁଷ୍ଟ ମୁଁ ଟିକିଏ ଚଗଲା

    ପବନ ସାଥୀରେ ଖେଳେ

ସମସ୍ତଙ୍କ ଦେହେ ଲାଗୁଥାଏ ମୁହିଁ 

   ଥାନ୍ତୁ ଯେତେ ସାଙ୍ଗ ମେଳେ ।

କେତେବେଳେ ଗାଈ ଗୋରୁ ପଶୁ ପାଦେ

    ଦଳା ଚକଟା ମୁଁ ହୁଏ

କେତେବେଳେ ଠିଆହୋଇ ମୁହିଁ ନୀଳ

   ଆକାଶକୁ ଚାହିଁଥାଏ ।

ଘାସଫୁଲ ହେଲେ କଣ୍ଟା ବି ତ ଥାଏ

    ଦିଏନା ବେଶୀ ଆଘାତ 

କେବେ କେବେ ଚର୍ମ ଉପରେ ଲାଗିଲେ

    ବହେ ବି ଟିକେ ରକତ ।

ବାହାର କରିବା ଜଣାଥିଲେ ମୋତେ

    ସହଜେ ବାହାରିଯାଏ

ନ ଜାଣିପାରିଲେ ସକାଳରୁ ଯାଇ

   ସଞ୍ଜ ସରି ରାତି ହୁଏ ।

ମୁଁ ଲାଗିଥିଲେ ସେଇ ଲୁଗାକୁ ତ 

    ପିନ୍ଧି ପାରନ୍ତିନି କେହି

ସୂକ୍ଷ୍ମ କଣ୍ଟା ମୋର ଦେହେ ଗେଞ୍ଜି ହୁଏ

    ଗାଳି ଖାଉଥାଏ ମୁହିଁ ।

ମୋ ଦେହରେ ଔଷଧୀୟର ଗୁଣ

    ଭରପୁର ରହିଥାଏ

ଯିଏ ଜାଣିଥାଏ ସେ ନେଇଥାଏ ମୁଁ 

    ଉପକାରୀ ସାଥୀଟିଏ ।

ବାଟ ମଙ୍ଗଳାର ପୂଜାର ବିଧିରେ

    ମୁଁ ଲୋଡା ହୋଇଥାଏ

ତବତ ଖଣ୍ଡା ବୋଲି କହିଥାନ୍ତି ମୋତେ

     ସୁରକ୍ଷା କବଚ ହୁଏ ।

ବଜ୍ରମୂଳି ସାଥେ ମୋତେ ପୂଜିଥାନ୍ତି 

      ପିଲାଙ୍କ ମଙ୍ଗଳା ପାଇଁ 

କେତେ ରୋଗରୁ ସେ ଆରୋଗ୍ଯ ହୁଅନ୍ତି

    ମୋତେ ଯିଏ ଥାନ୍ତି ଖାଇ ।

ପିଲାମାନେ ମୋତେ ନେଇ ଖେଳିଥାନ୍ତି

     ଖୁସି ଲାଗେ ସତେ କେତେ

ଦିନ ତାରା କହି ଲଗେଇ ଦିଅନ୍ତି 

    ସେମାନଙ୍କ ହାତେ ମୋତେ । 

ବରଷା ଋତୁରେ ବିଲ ମାହାଳରେ

    ମୁଁ ବେଶୀ ଦେଖାଯାଏ

କୃଷକ ଭାଇର ଲୁଗା ପଟା ଦେହେ

    ମୁଁ ବେଶୀ ଲାଗିଥାଏ ।

ଶୀତ ଋତୁରେ ବି ରହିଥାଏ ମୁହିଁ 

    ଫୁଲରୁ ଗୁଗୁଚି ହୁଏ 

ଟିକି ଟିକି ମୁହିଁ ଧୋବ ଫରଫର 

   ଉପରେ ଠିପି ମୋ ଥାଏ ।

ଧାନ କେଣ୍ଡାପରି ସଜା ହୋଇଥାଏ 

    ତଳରୁ ଉପର ଯାଏ

ଛୋଟ ଥିଲାବେଳେ କାଠି ପରି ମୁହିଁ 

    ଧୂସର ବର୍ଣ୍ଣ ମୋ ହୁଏ ।

ଅତି ସୂକ୍ଷ୍ମ ମୁହିଁ ଚିମୁଡିଣ ଦେଲେ

   ଟାଣ ଟିକେ ଲାଗୁଥାଏ

ମୋତେ ବାଛିବାଟା ବେଶୀ ଚିଡା ଲାଗେ

    ନିତି କେତେ ଗାଳି ଖାଏ ।

ମଣିଷ ସ୍ୱଭାବ ମଣିଷ ଛାଡିନି

   ମୁଁ ତ ଇତର ମାତ୍ର 

କେମିତି ଛାଡିବି ସ୍ଵଭାବ ମୋହର

    ଲେଖା ଯାହା ମୋର ଗାତ୍ର ।

ଯିଏ ଯାହା ଯେତେ ମୋତେ କହୁଥାଉ 

     କିବା ମୋର ଆସେ ଯାଏ

କାହାର କଥାକୁ ନା ଶୁଣେ ମୁହିଁ ନା

    କର୍ଣ୍ଣପାତ କରୁଥାଏ ।

ଦୁଃଖ ନାହିଁ ଘାସଫୁଲ ଗୁଗୁଚି ମୁଁ 

    ନାହିଁ ମୋର ଟିକେ ଦୁଃଖ 

ମୋ ଦୁନିଆରେ ଭଲରେ ମୁଁ ଅଛି 

    ସେଇତ ମୋହର ସୁଖ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract