Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

SARADA NAYAK

Abstract Tragedy Classics

4  

SARADA NAYAK

Abstract Tragedy Classics

ଶାଗୁଣା ବିଳାପ

ଶାଗୁଣା ବିଳାପ

2 mins
226


ସେମାନେ କହୁଥିଲେ

ଆକାଶର ଚୂଡ଼ା ଛୁଇଁ

ରାମ ନାମ୍ ସତ୍ୟ ହେ-ହରି ନାମ୍ ସତ୍ୟହେ

ଯେମିତି ଆସିଚୁ ସେମିତି ଯା

କାନ୍ଦିବାକୁ କେହି ନାହିଁ

ସତ୍ୟ ହେ ସତ୍ୟହେ-ହରି ନାମ୍ ସତ୍ୟହେ


କିଛି ବାଟ ଆମେ ଯିବୁ

କିଛି ବାଟ ତୁ ଯା

ହରି ନାମ୍ ସତ୍ୟହେ-ରାମ ନାମ୍ ସତ୍ୟହେ

କିଛି ଆମେ ଝାମ୍ପି ନେବୁ

କିଛି ତୁ ମିଶି ଯା

ସତ୍ୟ ହେ ସତ୍ୟହେ-ରାମ୍ ନାମ୍ ସତ୍ୟହେ


ଆମେ ତତେ ଚାହିଁ ଥିବୁ

ତୁ, ଆମକୁ ଚାହିଁ ଥିବୁ 

ରାମ ନାମ୍ ସତ୍ୟହେ-ହରି ନାମ୍ ସତ୍ୟହେ

ଖୁସିରେ ତୁ ଚାଲି ଯିବୁ

ପିଣ୍ଡ ଆଶା ନରଖିବୁ 

ସତ୍ୟ ହେ ସତ୍ୟହେ-ହରି ନାମ୍ ସତ୍ୟହେ


ଆମ ରାବ ଶୁଣୁ ଥିବୁ

ହରି ନାମ ଧରୁ ଥିବୁ

ହରି ନାମ୍ ସତ୍ୟହେ-ରାମ ନାମ୍ ସତ୍ୟହେ

ସ୍ଵର୍ଗ ନର୍କ ବାଛି ନେବୁ

କର୍ମ ଯାହା କରିଥିବୁ

ସତ୍ୟ ହେ ସତ୍ୟହେ-ରାମ୍ ନାମ୍ ସତ୍ୟହେ


ଅଭିନୟ ସାରି ତୋର

କାଳ ବଳେ ବାହୁଡ଼ିଲୁ

ରାମ ନାମ୍ ସତ୍ୟହେ-ହରି ନାମ୍ ସତ୍ୟହେ

ଭାଗ୍ୟ ନେଇ ଆସିଥିଲୁ

କର୍ମ ନେଇ ଚାଲି ଗଲୁ

ସତ୍ୟ ହେ ସତ୍ୟହେ-ହରି ନାମ୍ ସତ୍ୟହେ


ବୃତ୍ତ ହେଇ ଜନମିଲୁ

ସଳଖି ତୁ ପରଖିଲୁ

ହରି ନାମ୍ ସତ୍ୟହେ-ରାମ ନାମ୍ ସତ୍ୟହେ

ଦମ୍ଭ ହେଇ ଦମ୍ଭ ଦେଲୁ

ନଇଁ ଯାଇ ଭୋଗ କଲୁ 

ସତ୍ୟ ହେ ସତ୍ୟହେ-ରାମ୍ ନାମ୍ ସତ୍ୟହେ


ସୁଖ ବେଳେ ଭୁଲି ଗଲୁ

କଷଣରେ ଭଜୁ ଥିଲୁ

ରାମ ନାମ୍ ସତ୍ୟହେ-ହରି ନାମ୍ ସତ୍ୟହେ

ସବୁ କିଛି ତୋର ଭାବି

ଯା ପାରିଲୁ ବାନ୍ଧି ନେଲୁ 

ସତ୍ୟ ହେ ସତ୍ୟହେ-ହରି ନାମ୍ ସତ୍ୟହେ


ମୋହ ରଖି କାର୍ଯ୍ୟ କଲୁ

ହେଲେ ଫଳ ନପାଇଲୁ 

ହରି ନାମ୍ ସତ୍ୟହେ-ରାମ ନାମ୍ ସତ୍ୟହେ

ଯାହା କିଛି ପାଇଥିଲୁ

ତାକୁବି ତୁ ହରେଇଲୁ

ସତ୍ୟ ହେ ସତ୍ୟହେ-ରାମ୍ ନାମ୍ ସତ୍ୟହେ


କର୍ମ ଯାହା ନକରିଲୁ

ଅକର୍ମରେ ବୁଡ଼ି ଗଲୁ

ରାମ ନାମ୍ ସତ୍ୟହେ-ହରି ନାମ୍ ସତ୍ୟହେ

ଧର୍ମ ନାମେ ଯାହା କଲୁ

ତା ଅଧର୍ମ ଯେ ନବୁଝିଲୁ 

ସତ୍ୟ ହେ ସତ୍ୟହେ-ହରି ନାମ୍ ସତ୍ୟହେ


ଗୁରୁ ପଥେ ନଚାଲିଲୁ 

ଯାହା ଇଚ୍ଛା ତା' କଲୁ

ହରି ନାମ୍ ସତ୍ୟହେ-ରାମ ନାମ୍ ସତ୍ୟହେ

ପାଖଣ୍ଡର ଚେଲା ହେଇ

ବୁଦ୍ଧି ତୋର ନାଶ କଲୁ

ସତ୍ୟ ହେ ସତ୍ୟହେ-ରାମ୍ ନାମ୍ ସତ୍ୟହେ


କାମନାରେ ବଶ ହେଲୁ

ପିତୃ ମାତୃ ନପୂଜିଲୁ

ରାମ ନାମ୍ ସତ୍ୟହେ-ହରି ନାମ୍ ସତ୍ୟହେ

ଅହଂ ଭାବ ମନେ ରଖି

ପରିଜନୁ ଦୁରେଇଲୁ

ସତ୍ୟ ହେ ସତ୍ୟହେ-ହରି ନାମ୍ ସତ୍ୟହେ


ପର କାନ୍ଧେ ଗୋଡ଼ ରଖି

ପାଳ ଗଦା ଚଢ଼ି ଗଲୁ

ହରି ନାମ୍ ସତ୍ୟହେ-ରାମ ନାମ୍ ସତ୍ୟହେ

ନିମ୍ନ ଗାମୀ ହେଇ ତୁହି

ଇଷ୍ଟଙ୍କୁ ତୁ ପାଶୋରିଲୁ 

ସତ୍ୟ ହେ ସତ୍ୟହେ-ରାମ୍ ନାମ୍ ସତ୍ୟହେ


ଝୁଣି ତତେ ଖାଇ ଗଲେ

ଜାଣି ତୁ ନପାରିଲୁ

ରାମ ନାମ୍ ସତ୍ୟହେ-ହରି ନାମ୍ ସତ୍ୟହେ

ଶେଷ ବେଳେ ଲୁହ ଟୋପେ 

ସେତକ ବି ହରେଇଲୁ 

ସତ୍ୟ ହେ ସତ୍ୟହେ-ହରି ନାମ୍ ସତ୍ୟହେ


ଯେମିତି ତୁ ଆସିଥିଲୁ

ସେମିତି ତୁ ଯାଆରେ

ହରି ନାମ୍ ସତ୍ୟହେ-ରାମ ନାମ୍ ସତ୍ୟହେ

ଗଲାବେଳେ ଏ ଶାଗୁଣାର

କଥା ଶୁଣି ଥାଆରେ

ସତ୍ୟ ହେ ସତ୍ୟହେ-ରାମ୍ ନାମ୍ ସତ୍ୟହେ



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract