Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dipti lekha Mishra

Romance Inspirational Others

3  

Dipti lekha Mishra

Romance Inspirational Others

ସେ ଦିନର ଘଟଣା

ସେ ଦିନର ଘଟଣା

1 min
282


ସେ ଦିନର ଘଟଣା

ନିଛାଟିଆ ରାତି,ଅନ୍ଧକାର ମୟ ସଡ଼କ ଉପରେ ଭଙ୍ଗା କାର୍, ତା ଭିତରେ କିଏ ଜଣେ ଜୀବିତ ଅବସ୍ଥାରେ ତଥାପି ବେହୋସ ।ତତକ୍ଷଣାତ୍ ତାଙ୍କୁ ମୁଁ ଚିତ୍କାର କରି ଡାକିଲି ହେଲେ ନା ,ସେ ଶୁଣିବା ତ ଦୂରର କଥା ମୋତେ ଅଧିକ ଭୟ ଲାଗିଗଲା । ତାକୁ ମୁଁ ଠିକ ଭାବେ ଡାକ୍ତରଖାନା ଯାଏଁ ନେଇପାରିବି କି ନାହିଁ ବାରମ୍ବାର ଭାବୁଥାଏ । ଖୁବ୍ ଜୋରରେ ମଦର ଦୁର୍ଗନ୍ଧ ଆସୁଥାଏ ।ବୋଧହୁଏ ସେ ଅଧିକ ମାତ୍ରାରେ ମାଦକଦ୍ରବ୍ୟର ସେବନ କରି ଦୁର୍ଘଟଣାର ଶିକାର ହୋଇଛନ୍ତି । ତଥାପି ମାନବିକତା ଦୄଷ୍ଟିରୁ ବଞ୍ଚାଇବା ମୋ ଧର୍ମ ଭାବି ତାଙ୍କୁ ବାହାରକୁ ଟାଣିଆଣିଲି ଆଉ ଏକ ପଟ୍ଟା ରିକ୍ସାରେ ପକାଇ ନିକଟସ୍ଥ ଚିକିତ୍ସାଳୟରେ ଭର୍ତ୍ତି କଲି । ତାଙ୍କ ପ୍ୟାକେଟରୁ ଏକ କାର୍ଡ ମିଳିଲା ।ସେ କାର୍ଡର ଥିବା ଫୋନ ନମ୍ବରରେ କଲ୍ କରିବାରୁ ଏକ ମହିଳା ଉଠାଇଲେ ଆଉ ମୋଠାରୁ ଦୁର୍ଘଟଣା ଶୁଣିବା ପରେ ସେ ଚିଲାଇଲେ । ଆଉ ତା ପରେ ଫୋନ ରେ କିଛି କଥା ଶୁଭିଲାନି ବୋଧେ ୱାଇର ଛିଡିଗଲା ମହିଳାଙ୍କ ପଟୁ । ମହିଳା ଜଣଙ୍କ ବୋଧେ ଏ ଭଦ୍ର ଲୋକଙ୍କ ସ୍ତ୍ରୀ ଥୀଲେ । ପୁଣି ଏକ ନମ୍ବରରୁ ଫୋନ ଆସିଲା । ଫୋନରେ ଲେଖା ଥିଲା ମାଇ ଡାର୍ଲିଙ୍ଗ ।ଫୋନଟି ଉଠାଇବା ଆଗରୁ ଡାକ୍ତର ମୋତେ ବ୍ୟସ୍ତ ହେଲା ଭଳି କହିଲେ ଅତି ଶୀଘ୍ର ରକ୍ତ ଦରକାର । ରକ୍ତ ଯୋଗାଡ କରିବାକୁ ବାହାରିଲି । ପୁଣି ଫୋନ ଆସୀଲା ମାଇ ଡାର୍ଲିଙ୍ଗ ର ।ଫୋନ୍ ରେ ଠିକଣା ପଚାରିଲେ ଆଉ ମୁଁ କହିଲି । ରକ୍ତ ଅତି ଶୀଘ୍ର ଦରକାର କହି ଫୋନ ରଖିଦେଲି । କେଉଁଠାରୁ ମଧ୍ୟ ସେ ରକ୍ତ (ବି ନେଗେଟିଭ)ମିଳିଲାନି । ମହିଳା ଜଣକ ଆସୀ ପହଂଚିଲେ ଆଉ କାହାକୁ ଡାକିଲେ କି ଜଣାଇଲେ ମୁଁ ଜାଣିନି କିନ୍ତୁ ସାଙ୍ଗେ ସାଙ୍ଗେ ରକ୍ତ ଯୋଗାଡ କରିଦେଲେ । ଭାରୁ ଖୁସି ଲାଗିଲା ଡାକ୍ତର ଆସି ଯେତେବେଳେ କହିଲେ ଡୋଣ୍ଟ ୱରି । ହି ଇଜ୍ ଆଉଟ ଅଫ ଡେଞର । ମୁଁ ମୋ ବାଟରେ ଯିବାକୁ ବାହାରୂଥିଲି। ମହିଳାଜଣକ ମୋତେ ଡାକି କହିଲେ ଆପଣଙ୍କୁ ଅନୈକ ଧନ୍ଯବାଦ ଭାଇ । ମୋର କେହି ଭଉଣୀ ନ ଥିଲେ ।ସେ ଆତ୍ମୀୟତା ର ସହ ଆଜିଯାଏଁ ଭାଇ କିଏ ଡାକିନି । ଯେଉଁମାନେ ବି ଭାଇ ଡାକନ୍ତି କେବଳ ମର୍ଯ୍ୟାଦା ପାଇଁ । କିନ୍ତୁ ଏ ଭାଇ ସ୍ବର ଖୁବ ନିଆରା ଥୀଲା । ମୋତେ ଭାରୀ ଆପଣାର ଲାଗିଲା । ଟିକେ ଅଟକିଗଲି ଆଉ ତାଙ୍କ ପାଖରୁ ଦୁଃଖଭରା କାହାଣୀ ଶୁଣି ମୁଁ ବି କାନ୍ଦିପକାଇଲି । ଭଦ୍ର ଲୋକ ଅନ୍ୟ ଏକ ସ୍ତ୍ରୀ ସହ ରହନ୍ତି ହେଲେ ସେ ଦ୍ବିତୀୟ ସ୍ତ୍ରୀ ଆଜି ୟାଙ୍କୁ ଘରୁ ଧକ୍କା ମାରି ବାହାର କରିଦେଇଛି । ଏଣୂ ୟାଙ୍କର ଏ ଅବସ୍ଥା ।

    ମୁଁ ଧିକାର କରି କହିଲି ଛି..ଛି । ତୁମ ଭଳି ଧର୍ମପତ୍ନୀ ଥାଈ ବି ସେ ଅନ୍ୟ ସହ ରହୁଥିଲେ । ଏମିତି ଲୋକର ଜୀବନ ବଞ୍ଚାଇବା ପାଇଁ ମୁଁ ଛଟପଟ ହେଉଥିଲି ।

   ସେପଟରୁ ଭଉଣୀ କହିଲେ ଭାଇ ସେମିତି କୁହନି । ତମେ ଏ ଭଉଣୀର ଶଙ୍ଖା ସିନ୍ଦୁର କୁ ଫେରାଇଛ ୟା ଠାରୁ ବଡ କଥା କିଛି ନାହିଁ । ତମେ ଚିନ୍ତା କରନି ଭାଇ ମୁଁ ଆଡଜଷ୍ଟ କରିନେବି ।

    ମୁଁ ବି ତାଙ୍କୁ ଧନ୍ୟବାଦ ଦେଲି ଆଉ କହିଲି ମୋତେ ଏତେ ଆପଣା ଭାବୁଛ ,ଭାଇ ଡାକିଲ ତା ଠାରୁ ଖୁସି କଣ ବା ହୋଇପାରେ । ଭଗବାନ ତୁମର ମଙ୍ଗଳ କରନ୍ତୁ ଭଉଣୀ କହି ମୁଁ ଚାଲିଆସିଲି । ହଁ ଆସିବା ଆଗରୁ ତାଙ୍କ ଠିକଣା ବୁଝିନେଇଥିଲି ଆଗକୁ ସାବିତ୍ରୀ ଆସୁଛି ନା ଏଣୁ....

 


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance