Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dipti lekha Mishra

Abstract Inspirational

3  

Dipti lekha Mishra

Abstract Inspirational

ଉଲଟା ପୁଲଟା ୧

ଉଲଟା ପୁଲଟା ୧

1 min
180



ଯେବେ ଝିଅ ଥିଲି ମୁଁ

ବହୁତ ଭଲ ଥିଲା

ସେ ଘଡିର ସ୍ମୃତି ।


ଝିଅ ରୁ ବୋହୁ ହେଲି

ଭଲ ଘଡି ଖୋଜୁଛି

ପାଉନି ତା ଗତି।


ଯେବେ ସ୍କୁଲ କଲେଜ ଯାଉଥିଲି

ଭାରି ଉତୁପାତ ହେଉଥିଲି

ଜଣାପଡୁନଥିଲା ଦିନରାତି ।


ଏବେ ଚାକିରୀ ରେ ମୁଁ ଯେ ବନ୍ଦି

ପାକଶାଳା ରେ ସରୁଛି ଶକ୍ତି

ମହଙ୍ଗା ଲାଗୁଛି ଦୁନିଆ ରୀତି।


ସୂର୍ଯ୍ୟ ଚନ୍ଦ୍ର ଦେଖି ଆନନ୍ଦେ

ଖେଳୁଥିଲି ତି ତା ତି 

ପଢ଼ୁଥିଲି ଧରି କାଚବତୀ ।


ଏବେ କିନ୍ତୁ ସବୁ ଓଲଟା ପୁଲଟା

ଖେଳରେ ପଡୁନି ଇତି

ଜାଳୁଛି ଲୁହର ବତୀ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract