Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Abstract

5.0  

ବି. ନିରୁପମା

Abstract

ସବୁ ବିଜ୍ଞାନର ଦାନ

ସବୁ ବିଜ୍ଞାନର ଦାନ

1 min
316



ଦୈନନ୍ଦିନ ଆମ ଜୀବନରେ ଯାହା 

ଯନ୍ତ୍ରପାତିର ଭୂମିକା ,

କହିଲେ ସେ କଥା ସରିବନି ଜମା

ଅଧା ରହିଯିବ ଲେଖା ।


ଯାନବାହନରେ ଯାତାୟାତ ହୁଏ

ଅଳ୍ପ ସମୟରେ ଶୀଘ୍ର ,

ଆଗକୁ ବର୍ଷା କି ତୋଫାନ ହୋଇବ

ଜଣାଉଛି ପାଣିପାଗ ।


କଳପଙ୍ଖା ଦିଏ ଗରମ ଦିନରେ

ଶୀତଳ ପବନ ଅତି ,

ଘଣ୍ଟା ଦେଖି ଆମେ ସମୟ ଜାଣନ୍ତି

କେତେ ବେଳ ଗଲା ବିତି ।


ଦୂରଦର୍ଶନ ଓ ରେଡ଼ିଓ ଯୋଗାଏ

ସମ୍ବାଦ-ମନୋରଞ୍ଜନ ,

ଚଳଭାଷ ଯୋଗେ ଦୂର ବାର୍ତ୍ତାଳାପ

ସହ ମିଳେ ବହୁ ଜ୍ଞାନ ।


କୃଷିକାର୍ଯ୍ୟ ଏବେ ସହଜ ହେଲାଣି

ଏହି ଯନ୍ତ୍ରପାତି ଯୋଗୁ,

ବିହନ ବୁଣିବା ,ରୋଇବା ,କାଟିବା

ଅମଳ କଲାଣି ସବୁ ।


ଡାକ୍ତରି ଚିକିତ୍ସା ସୁବିଧାରେ ହୁଏ

ଚିହ୍ନଟ ହୁଅଇ ରୋଗ ,

ଘର ଚଢ଼ିବାକୁ ଚଳନ୍ତା ସିଡ଼ି ଯେ

କରାଯାଏ ଉପଯୋଗ ।


ଗୃହୋପକରଣ ରେଫ୍ରିଜରେଟର

ପାଣିପମ୍ପ ,ଗ୍ରାଇଣ୍ଡର ,

ଦମକଳ ଅଗ୍ନି ନିର୍ବାପକ କରେ

ହୋଇ ଅତି ତତପର ।


କରତ ,କୁରାଢ଼ୀ ,ନିହାଣ ,କରଣୀ

ଅଟେ ରାଜମିସ୍ତ୍ରୀ ଯନ୍ତ୍ର ,

ଘର ତିଆରି ଓ ଉପକରଣରେ

ହୋଇଥାଏ ବ୍ୟବହୃତ ।


ଆହୁରି ବି ଯନ୍ତ୍ର ଛାପି ଦେଇଥାଏ

ଆମ ପାଇଁ କେତେ ବହି ,

ଭଳି ଭଳି ବସ୍ତ୍ର ପ୍ରସ୍ତୁତ ହୁଅଇ

ସହଜରେ ଦେଲି କହି ।


ଦେଶ ପ୍ରତିରକ୍ଷା ସାମଗ୍ରୀଗୁଡିକ

ଯନ୍ତ୍ରରେ ବି ହେବ ଗଣା ,

ସେଥିପାଇଁ ଆମ ନିରାପତ୍ତା ଲାଗି

ଚିନ୍ତାଟି ହୁଅଇ ଊଣା ।


ବୁଲେଟ ଟ୍ରେନ ଠୁ ମହାକାଶ ଯାନ

ସବୁ ବିଜ୍ଞାନର ଦାନ,

ସଠିକ ପ୍ରୟୋଗେ ସୁଖଦ ହୋଇଛି

ଆମ ମାନବ ଜୀବନ।।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract