Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Goutam Mohanty

Tragedy Classics Inspirational

3  

Goutam Mohanty

Tragedy Classics Inspirational

ЁЯМ╣рм╕рнНрммрмкрнНрми рморм░рнАрмЪрм┐рмХрм╛ЁЯМ╣

ЁЯМ╣рм╕рнНрммрмкрнНрми рморм░рнАрмЪрм┐рмХрм╛ЁЯМ╣

1 min
240



рмдрнБрморнЗ рм╕рмд рмЪрнЗрм╖рнНрмЯрм╛ рмХрм░рм┐рмормзрнНрмп

рммрм╛рмирнНрмзрм┐ рмкрм╛рм░рм┐рммрмирм┐ рморнЛрмдрнЗ,

рмдрнБрмо рмЕрнЯрнВрмд рмЖрм╢рм╛рм░ 

рм╕рнНрммрмкрнНрми рморм╛рмирмЩрнНрмХ рмормзрнНрмпрм░рнЗ 

рмжрнБрмЗ рмирнЯрмирм░ рмкрм░рм┐рммрнЗрм╖рнНрмЯрм┐рмирнАрм░ рмнрм┐рмдрм░рнЗ ред


рмдрнБрморнЗ рмпрнЗрмдрнЗ рмЪрнЗрм╖рнНрмЯрм╛ рмХрм▓рнЗ рмормзрнНрмп

рмзрм░рм┐ рмкрм╛рм░рм┐рммрмирм┐ рморнЛрмдрнЗ,

рмдрнБрмо рморми рммрмЧрм┐рмЪрм╛рм░

рмирм╛рмирм╛ рм░рмЩрнНрмЧрммрнЗрм░рмЩрнНрмЧрм░рнЗ

рм╕рнНрммрмкрнНрмирм░ рмкрнНрм░рмЬрм╛рмкрмдрм┐ рммрм╕рм┐рмерм┐рммрм╛ рмлрнБрм▓рмЯрм┐ рмЙрмкрм░рнЗ ред


рмдрнБрморнЗ рмпрнЗрмдрнЗ рмзрм╛рмБрмзрмкрмбрм╝ рмХрм▓рнЗ рмормзрнНрмп

 рмЫрнБрмЗрмБ рмкрм╛рм░рм┐рммрмирм┐ рморнЛрмдрнЗ,

рмЕрммрм╢рмдрм╛ рм╕рнНрмкрм░рнНрм╢рм┐рмерм┐рмм рмермХрнНрмХрм╛рмкрмгрм░

рм╕рммрнБ рмЪрнЗрм╖рнНрмЯрм╛ рмпрм┐рмм рммрнНрмпрм░рнНрмерм░рнЗ

рм╕рнНрммрмкрнНрми рморм░рнАрмЪрм┐рмХрм╛ рмЙрмнрнЗрмЗ рмпрм╛рмЗрмерм┐рмм рмирнВрмЖ рм╕рмХрм╛рм│рм░рнЗ ред


            

                          


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy