Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Goutam Mohanty

Romance Classics Fantasy

4  

Goutam Mohanty

Romance Classics Fantasy

ହସିଲେ ଦିଶୁ ତୁ ଭଲ

ହସିଲେ ଦିଶୁ ତୁ ଭଲ

1 min
254


ତୋ ହସରେ ସଖୀ ଅଛି କେଉଁ ଯାଦୁ                    

ପର ଆପଣାର ହୁଏ

ଦୁଷ୍ଟ ହସ ତୋର ଆହୁରି ନିବିଡ଼

ପ୍ରେମ ବୋଲି ତାକୁ କୁହେ ।


ଚେନାଏ ହସ କୁ ଦେଖିବାକୁ ତୋର

ଆଖିରେ ସପନ ହେଲା

ହସିବୁ ହସିବୁ କେଉଁଦିନ ସଖୀ

ସମୟ ବଦଳି ଗଲା ।


ଚାହିଁ ଚାହିଁ ତୋର ଗୋଲାପୀ ଓଠକୁ

ମନରେ ଅନେକ ନିଶା

କହିବି କହିବି କହି ପାରିନାହିଁ

ଭୋଗୁଛି ମଙ୍ଗଳ ଦଶା ।


ଜାତକ କହୁଛି ଦଶାର ଶେଷରେ

ଆସି ପହଞ୍ଚିବ ଯୋଗ

ସାତ ବର୍ଷ ସଖୀ କେମିତି ବଞ୍ଚିବି 

ମୋତେ ଲାଗେ ଯୁଗ ଯୁଗ ।


ଚନ୍ଦ୍ର ଅଛନ୍ତି ମୋ ଅଶୁଭ ସ୍ଥାନରେ

ରହିଛି ମଙ୍ଗଳ ଦୋଷ

ଜ୍ୟୋତିଷେ କହିଲେ ଭୂଲିବାକୁ ତୋତେ

ଖୋଜିବାକୁ ନୂଆ ହସ ।


କେମିତି ଭୂଲିବି ତୋ ହସ କୁ ସଖୀ

ସାଇତି ରଖିଛି ମନେ

ତୋ ହସ କୁ ଛାଡ଼ି ବଞ୍ଚି ପାରିବିନି

ନାହଁ ଜୀବନର ମାନେ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance